• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

تورنگ چاپ | مقالات

در این مقاله شما ساخت لوستر کاغذی در خانه را یاد می گیرید. ... چاپ استیکر اختصاصی بسته بندی خود را بهتر و جذاب تر کنند و از یکی از تکنیک های اساسی بسته بندی استفاده کنند.

به خواندن ادامه دهید

ویدوآل | گروه آموزشی ویدوآل

گروه آموزشی ویدوآل. ویدوآل، ارائه دهنده آموزشهای عمومی و تخصصی. مطالب تولید شده. تمامی موارد صاحب مطلب 583 گردآورنده 12 تهیه‌کننده 102 برگزارکننده 5 تهیه کننده،استودیو 4 مترجم 1. جدیدترین و مهم ...

به خواندن ادامه دهید

چگونه بر بازار کریپتو غلبه کنید، بیخیال شغل خود ...

من از کجا می‌دانم؟‌ من تحقیق کرده‌ام و تریدرهایی را دیده‌ام که واقعا این کار را کرده‌اند. من در محضرشان نشسته‌ام و از چشمه‌ی جوشان دانایی‌شان نوشیده‌ام. من گوش داده‌ام و یاد گرفته‌ام.

به خواندن ادامه دهید

خلاقیت به روش ادیسون و سالوادور دالی | یادگیری ...

در پست قبلی گفتم که داستان دوره یاد بگیرید چه جوری یاد بگیرید از کجا شروع شد. توی این پست میخوایم بریم سراغ اولین قسمت این درس، و درس های مهمی رو از جناب هنرمند عزیز سالوادور دالی و دانشمند گرامی، توماس ادیسون بگیریم.

به خواندن ادامه دهید

دوره آنلاین مدیریت اوقات و زندگی - مجموعه روش ...

دوره آنلاین مدیریت اوقات و زندگی ترکیب سه علم است که به شما کمک می‌کند بتوانید به زندگی و زمان‌تان مسلط شوید این دوره یه دوره عالی برای مدیریت اوقات و زندگی هستش که برای همه کاربرد داره مخصوصاً این که با استفاده از چند ...

به خواندن ادامه دهید

PersianGFX - photography tutorial

این فیلم شامل پردازش 3 تصویر مورد علاقه من از ابتدا تا انتها خواهد بود. تمام تکنیک های من از ابتدا تا پایان از شکل دادن به نور، پردازش رنگ، تعادل رنگ، برجسته کردن نور، ماسک های درخشندگی اساسی ...

به خواندن ادامه دهید

کیفیت بخشی به فرایند یاد دهی یادگیری

کیفیت بخشی به فرایند یاد دهی یادگیری در این وبلاگ مطالب علمی در خصوص فرایند یادهی- یادگیری برای استفاده معلمان گرامی جمع آوری شده است. اكثر مردم بر اين موضوع واقفند كه ورزش، بخش مهمي از نحوه زندگي است.

به خواندن ادامه دهید

آموزش مدل ‌های توالی | آموزش مدل‌های ترتیبی ...

سپس شبکه‌های عصبی بازگشتی، انواع مختلف آن‌ها و کاربردهایشان را یاد می‌گیرید. در ادامه دوره شما آموزش پردازش زبان طبیعی را فرا خواهید گرفت که با کمک آن می‌توانید به تجزیه‌وتحلیل احساس، ترجمه ماشینی و غیره بپردازید.

به خواندن ادامه دهید

دوره اسمارت مانیکور (لمینت) - آلند

پس از پایان یافتن این دوره هنرجو چه توانایی‌های کسب می‌کند؟ پس از ۴ ساعت کلاس عملی دوره اسمارت مانیکور شما یاد می‌گیرید که چگونه بدون آسیب زدن به ناخن مشتری پس از تمیز و ضدعفونی کردن سطح آن با استفاده از ابزار مناسب و ...

به خواندن ادامه دهید

Mgharaee - tebyan

پرنده گفت: «غیراز تو، پرنده‌های دیگری را هم می‌شناسم که پر زدن از یادشان رفته است. درست است که پرواز برای یک پرنده ضروری است، اما اگر تمرین نکند. فراموش می‌شود.» پرنده این را گفت و پر زد.

به خواندن ادامه دهید

ریاضیات | تاریخ ریاضی

در طولانی مدت ، این مقاله روش های مختلف فنی را توصیف می کند ، و در پایان با "آرتین" که در سالهای بعدی با خنده به یاد می آورد ، نتیجه گرفت: "la caccia diretta" ("شکار مستقیم"). پیاده نظام همکار خود پذیرفته است.

به خواندن ادامه دهید

مهندسي كامپيوتر ايران زمين

مهندسي كامپيوتر ايران زمين - فروش و خرید قطعات سخت افزار کامپیوتر اداری و خانگی - مهندسي كامپيوتر ايران زمين چهارشنبه سوری یکی از آئینهای سالانه ایرانیان چهارشنبه سوری یا به عبارتی دیگر چارشنبه سوری است.

به خواندن ادامه دهید

آموزشی

وقتی تصمیم به بازیافت کاغذ می گیرید ، از ریختن کاغذ اجتناب می کنید. معمولاً وقتی کاغذ می ریزید ، آنها به محل دفن زباله تبدیل می شوند. به نوبه خود ، این محل های دفن زباله هوا را با تولید ...

به خواندن ادامه دهید

سنتور | مطالب آموزشی

تکنیک های سنتور از قدما در کنار تکنیک های ابداعی خود ایشان و همچنین زیبایی در پرداخت ملودی انسان را ... بین سالهای ۳۵ تا ۵۰ که دیگر تکرار نخواهد شد این چند سطر را بعنوان یاد بود می نویسم. ...

به خواندن ادامه دهید

آدرنالین یا هورمون هیجان چیست؟ هورمونی کخ بدن ...

در EMDR شما یاد می گیرید که از منابع داخلی مانند مهارت‌های حل مسئله، گفتگوی مثبت با خود، اظهارات آرامش بخش و پردازش مجدد آسیب‌های گذشته برای کاهش سطح کلی استرس و اضطراب خود استفاده کنید.

به خواندن ادامه دهید

آموزش گوگل ارث :حضوری و آنلاین

آموزش گوگل ارث :حضوری و آنلاین,آموزش گوگل ارث :حضوری و آنلاین توسط موسسه چشم انداز و با تدریس خوب دکتر سعید جوی زاده انجام می شود.اطلاعات آموزش گوگل ارث در زیر آمده است.آموزش گوگل ارث -مقدمه:آموزش گوگل ارث (Google Earthبرای علاقه

به خواندن ادامه دهید

تاریخچه و مبانی هوش مصنوعی - ویرگول

فقط با چند خط کد MATLAB، می توانید تکنیک های یادگیری عمیق را برای کار خود بکار گیرید، چه الگوریتم هایی را طراحی کنید، چه آماده سازی و برچسب زدن داده ها یا ایجاد کد و استفاده از سیستم های جاسازی شده.

به خواندن ادامه دهید

۱۵ تکنیک ساده برای همیشه خوشحال بودن

احساس خوشحالی و خوشبختی، حس‌ست که تمام انسان‌ها برای داشتن حال خوب و یک زندگی سالم نیاز دارند. متاسفانه سالی که پشت‌سر گذاشتیم، مملوء از ناراحتی و اتفاقات ناخوشایند بود، سالی که برای همه پراز درد و رنج بود، اما زندگی ...

به خواندن ادامه دهید

چگونه زبان انگلیسی را سریع تر یاد بگیریم ...

اما تکنیک های زیر بهترین تکنیک های موجود هستند که سرعت یادگیری شما را تا ۵۰ درصد افزایش می دهند. قبل از هر چیز روش افزایش انگیزه را یاد بگیرید و بعد از ایجاد انگیزه به سراغ نکات زیر بروید:

به خواندن ادامه دهید

20 روش/ترفند علمی یادگیری سریعتر دروس (دانش ...

20 روش/ترفند علمی یادگیری سریعتر دروس (دانش آموزان و دانشجویان) رادین 27 تیر 1399. خواندن این مطلب 14 دقیقه زمان میبرد. 169تعداد ساعت های یک هفته است. اگر دانش آموز باشید، احتمالاً احساس می کنید کافی ...

به خواندن ادامه دهید

مجید خزایی

* ارزش های زندگی را به پسرم آموزش دهید، اگر می توانید به پسرم یاد دهید که در اوج اندوه تبسم کند. * به او بیاموزید که در اشک ریختن خجالتی وجود ندارد. مجید خزایی پول

به خواندن ادامه دهید

سعید پورندی

قشنگ بود و من منتظر این بودم که همیشه دنبال یه چیزی بودم که زندگیم قشنگتر مناجات سعید پورندی می شه من فکر می کنم آهنگ خوش باش سعید پورندی نزدیک به ۶ سال میشه که من کتاب های قانون جذب و می خوندم.

به خواندن ادامه دهید

آموزش گام به گام: تکنیک گل فراکتال

وقتی رنگ جوهر الکی را بر روی سطح کار قرار می دهدید دانه های کوچکی شبیه برف درست میشود که بزرگی آن بسته به میزان بزرگی سر قلم شما خواهد بود. در اینجا یاد می گیرید چگونه خود و کودکانتان را سرگرم ...

به خواندن ادامه دهید

GRANULATION DRY: راهنمای قطعی - دانش - دانش TRUSTAR ...

مانند سایر فن آوری های پردازش مواد ، گرانول خشک هم مزایا و هم مضراتی دارد. با استفاده از این دانش ، به راحتی می توانید بدانید که چه زمانی باید برای گرانول خشک یا سایر تکنیک های پردازش مواد اقدام کنید.

به خواندن ادامه دهید

مدیر یار

وی در این مقاله اشاره کرده بود کارفرمایان معتقدند اگر فردی بیش از 10 سال در یک شرکت بماند، دچار رکود می‌شود و این پرسش برای آنها پیش می‌آید که آیا این افراد به اندازه کافی بلند پرواز نیستند تا دنبال فرصت‌های دیگر باشند؟

به خواندن ادامه دهید

درمان شکست عشقی با هیپنوتیزم | مطالعات ماورا ...

چگونه هیپنوتیزم به درمان شکست عشقی کمک می کند؟ روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که در اینجا به دو تکنیک اشاره می شود. البته این کارها حتما باید به کمک یک هیپنوتراپ بالینی انجام شود.

به خواندن ادامه دهید

آموزش رایگان تند خوانی و تقویت حافظه | مکتب‌خونه

همچنین در این فصل دو تکنیک مهم بهبود حافظه یعنی نقشه‌سازی ذهنی (Mind Mapping) و قصر‌های حافظه (Memory Palaces) توضیح داده شده و یاد می‌گیرید که چطور با استفاده از ظرفیت حافظه دیداری خود، زنجیره‌ای از اعداد را به خاطر بسپارید!

به خواندن ادامه دهید

با 5 تکنیک ساده، کنترل ذهن خود را در دست بگیرید ...

شما با آموزه‌های این کتاب یاد می‌گیرید چگونه از قدرت‌های درونی‌تان استفاده کنید، در زندان ترس را بگشایید و به یک زندگی پا خواهید گذاشت که از آن با عنوان آزادی مطلق انسان‌ها یاد می‌کنند.

به خواندن ادامه دهید