• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

سری مدل ذهنی (قسمت اول) : پاتریک کالیسون، مدیر ارزشمندترین ...

با درود فراوان خدمت بازدیدکنندگان عزیز اهداف پیش روی ما ارائه محصولات دیجیتال اعم از گیفت کارت انواع پلتفرم ها و CDkey های اورجینال بازی های کامپیوتر PC و بازی های قانونی کنسول PS5 و Xbox می باشد.

به خواندن ادامه دهید

کیک فوندانتی - کیک تولد پسرانه - کیک سونیک ۲ | کیک آف

به روزترین مجموعه ی مدل های کیک کارتونی را تنها از ما بخواهید. کیک آف با بیش از 3000 مدل کیک تولد انتخاب شما را برای کیک تولد پسرانه آسان کرده است.

به خواندن ادامه دهید

چگونه موفق شدم: مادری با کیک‌هایی به طعم طبیعت - RangiRangi

این داستان کسب و کار موفق یک مادر است . نورا شولتز توانست پس از سه سال تلاش ، محصولاتش را با موفقیت در قفسه فروشگاه‌ها جای دهد.

به خواندن ادامه دهید

(One Flew Over the Cuckoo's Nest (۱۹۷۵ - کلینیک آنلاین ساتیا

رندال پاتریک مک‌مورفی مجرمی است که خود را به دیوانگی می‌زند تا این بار به جای زندان به بیمارستان روان‌پزشکی برود، جایی که فکر می‌کند اوضاع بهتری از زندان خواهد داشت. او خبر ندارد که سروکارش با پرستار رچد خواهد بود.

به خواندن ادامه دهید

طرز تهیه "کیک خیس" خانگی با نکات تکمیلی

طرز تهیه کیک خیس شکلاتی :. درست کردن کیک در خانه کار چندان سختی نیست.امروزه خیلی ها علاقه مند هستند تا کیک های مختلف را در خانه درست کنند و وقتی حرف از کیک خیس شکلاتی به میان میاید علاقه چند برابر می شود.

به خواندن ادامه دهید

30 مدل از شیک ترین کیک تولد پسرانه ماشین و شخصیت های ...

در این مقاله می توانید 30 مدل از شیک ترین کیک تولد پسرانه ماشین و شخصیت های کارتونی مشاهده نمایید و کیک مورد علاقه خود را برای فرزند دلبندتان انتخاب نمایید و با کمی خلاقیت آن را در خانه تهیه نمایید و یا به قنادی سفارش دهید .

به خواندن ادامه دهید

33 مدل کیک عروسی خاص برای تمامی سلیقه‌ها از ساده و ارزان ...

4.7 / 5 ( 3 امتیاز ) از آن‌جاییکه جشن عروسی یک بار در تمام عمر برگزار می‌شود در انتخاب همه چیز از جمله کیک عروسی وسواس و دقت خاصی داریم و سعی می‌کنیم که همه کارها به بهترین شکل انجام بگیرد تا خاطره خوبی را از این شب برای ...

به خواندن ادامه دهید

تغذیه تکمیلی شیرخواران (2) | فیلم کودک

رفتارهای ما بر سر سفره و به هنگام صرف غذا می‌تواند الگوی کودکان باشد و تأثیر آن به مراتب بیشتر از حرف زدن و تذکر دادن به فرزندانمان است اگر چنانچه خودمان هم به هنگام غذا خوردن مراقب رفتار و ...

به خواندن ادامه دهید

کمیک سیتی | پلتفرم مطالعه و دانلود کمیک فارسی و ترجمه شده

کمیک هایتان را در کمیک سیتی منتشر کنید! طی ماه‌های اخیر، ما رشد بسیار زیادی در تعداد کاربران و میزان فعالیت در کمیک سیتی داشتیم. مطالعه.

به خواندن ادامه دهید