• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

12 خاصیت شگفت انگیز آووکادو برای سلامتی | سلامتی 24

آووکادو، میوه درخت آووکادو است که نام علمی آن پِرسی آمریکانا (Persea americana) می باشد. از این میوه به‌ دلیل ارزش غذایی بالا، طعم مطبوع و بافت غنی که دارد، در پخت غذاهای مختلف استفاده می شود.

به خواندن ادامه دهید

معرفی و راهنمای پرورش درختان میوه - آووکادو

تکثیر آووکادو از طریق پیوند، اکثراً به منظور افزایش کیفیت و کمیت میوه های تولید شده مورد استفاده قرار می گیرد. گیاهان پیوندی نسبت به گیاهان تولید شده از طریق بذر (هسته)، میوه دهی بهتری دارند.

به خواندن ادامه دهید

آووکادو و تأثیر آن بر پوست

آووکادو خواص زیادی دارد خیلی از افراد از روغن این محصول برای پختن غذاهای خوش طعم و سالم استفاده می‌کنند. این منبع عالی آنتی اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب ضروری، مواد معدنی و ویتامین‌ها است.

به خواندن ادامه دهید

خواص آووکادو برای پوست - طرز استفاده از آووکادو ...

با استفاده از آووکادو می توان برای برطرف کردن پف زیر چشم نیز اقدام کرد که در این خصوص باید آووکادو را ورقه ورقه کنید و دو ورقه از آن را به مدت 20 دقیقه بر روی هر چشم خود قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.

به خواندن ادامه دهید

آووکادو برای نوزادان، فواید و نحوه استفاده

زمان استفاده از آووکادو در غذای نوزاد شما می‌توانید از آووکادو به عنوان اولین غذایی که نوزاد می‌تواند بعد از شیر مصرف کند استفاده کنید و از سن شش ماهگی آووکادو را در برنامه غذایی او قرار دهید.

به خواندن ادامه دهید

۱۰ تا از عجیب ترین خواص روغن آووکادو + روش ...

چرا باید از روغن آووکادو استفاده کنید؟ آووکادو یکی از بهترین میوه‌‌ها از نظر سلامت و مواد مغذی است که برای یک سبک زندگی سالم، بهتر است آن را در رژیم غذایی خود استفاده کرده و از خواص و فواید آووکادو برای سلامتی بهره ببرید.

به خواندن ادامه دهید

آووکادو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

قدیمی‌ترین شواهد استفاده از آووکادو، در غار Coxcatlán مکزیک یافت شده و به حدود ۱۰۰۰۰ سال قبل بر می‌گردد. کشت آووکادو سابقهٔ طولانی در آمریکای مرکزی و جنوبی دارد.

به خواندن ادامه دهید

درخت آووکادو (مشخصات کامل و طرز نگهداری) - پوپونیک

آووکادو قبل از هر چیز به نیتروژن و کمی روی نیاز دارد. می توانید از کود درخت مرکبات به عنوان کود آووکادو استفاده کنید یا به صورت ارگانیک بروید و از کمپوست، قهوه، امولسیون ماهی و غیره استفاده کنید.

به خواندن ادامه دهید

خواص آووکادو برای پوست |7 روش آسان برای استفاده ...

خواص آووکادو برای پوست با هیچ میوه ای قابل قیاس نیست. در این مطلب به آموزش 7 روش ساده خانگی برای استفاده از این میوه برای پوست میپردازیم خواص آووکادو برای پوست و مو بی شمار است. این نکته حقیقت دارد که هیچ میوه یا غذایی از ...

به خواندن ادامه دهید

علم ورزش | آووکادو چیست؟ 9 تا از بهترین مزایا و ...

آووکادو بیشتر از موز پتاسیم دارد پتاسیم یک ماده مغذی است که عملکردهای ضروری را در بدن انجام می‌دهد. آووکادو سرشار از پتاسیم است، به طوری که ۱۰۰ گرم آن، حاوی ۱۴ درصد از پتاسیم پیشنهادی است.

به خواندن ادامه دهید

کاربرد روغن آووکادو برای درمان خشکی پوست - الو ...

فواید روغن آووکادو برای پوست شامل کاهش چین و چروک و خطوط ریز، خشکی، التهاب و آسیب رادیکال آزاد می باشد. استفاده موضعی این روغن حتی ممکن است به بهبود بیماری های مزمن پوستی مانند پسوریازیس کمک ...

به خواندن ادامه دهید

5 مورد از خواص ناشناخته آووکادو برای زیبایی و ...

۳- آووکادو پف زیر چشم را از بین می‌برد می‌دانستید از جمله خواص آووکاو برای پوست درمان پف زیر چشم است؟ برای استفاده از این خاصیت آووکادو کافی است یک عدد آووکاو نرم و رسیده را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید، هسته آن را ...

به خواندن ادامه دهید

خواص آووکادو | خاصیت های برگ و هسته میوه اووکادو ...

استفاده از آووکادو برای درمان موخوره مفید می باشد. شما برای این امر می توانید آووکادو را با تخم مرغ و کمی روغن زیتون ترکیب کنید و بر روی موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت یک ربع موهای خود را با آب گرم بشویید.

به خواندن ادامه دهید

ماسک آووکادو؛ طرز تهیه ۱۰ نوع ماسک آووکادو برای ...

مزایای استفاده از ماسک‌ آووکادو مرطوب کننده و آبرسانی طبیعی: پالپ و روغن آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی مانند بتاکاروتن، لسیتین و اسید لینولئیک بوده که برای پوست‌های خشک، پوسته پوسته و ترک خورده مفید هستند.

به خواندن ادامه دهید

خواص ميوه آووکادو

برای استفاده فوري آووکادوهايي را بخريد که وقتي آنها را فشار مي‏ دهيد کمی نرم باشند، این آووکادو رسیده است. برای اينکه آووکادوهای سفت برسند، آنها را برای چند روز، با يک عدد موز در يک پاکت کاغذی قرار دهيد.

به خواندن ادامه دهید

آووکادو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

آووکادو یا گلابی تمساح یا خوجدیس (نام علمی: Persea americana) نام درخت و میوه ای است که در مناطق گرمسیری و مناطقی با اقلیم مدیترانه‌ای می‌روید و میوه‌ای گوشتی و سبز و براق با هسته‌ای درشت دارد. تکثیر این گیاه معمولاً از طریق ...

به خواندن ادامه دهید

میوه آووکادو و معرفی 19 مورد از بهترین خواص ...

۲. نان تست آووکادو با گوجه فرنگی گیلاسی یک راه سریع و واقعا ساده برای خوردن آووکادو، استفاده از این دستور دلچسب است.

به خواندن ادامه دهید

فواید و خواص آووکادو، معجزه ی جوانی و زیبایی

برای استفاده از خواص لایه برداری از این ماسک هفته ای یک بار استفاده کنید. ماسک آووکادو برای نرمی پوست اگر پوستتان خشک است: آووکادو را با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید.

به خواندن ادامه دهید

کیک آووکادو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

کیک آووکادو (انگلیسی: Avocado cake) گونه‌ای کیک است که با آووکادو و دیگر مواد معمول تهیه می‌شود. آووکادو می‌تواند له شود و به عنوان مزه‌دهنده در خمیرابه استفاده شود، یا می‌توان از آن برای تزئین کیک استفاده کرد.

به خواندن ادامه دهید

۵ روش جالب برای استفاده از آووکادو - سایت پزشکی ...

۵ روش جالب برای استفاده از آووکادو. آووکادو که در واقع یک میوه است و نه یک سبزی، دارای مزایای سلامتی متعددی می باشد. این میوه که غنی از فیبر و سرشار از پتاسیم، ویتامین ث، ویتامین ای، ویتامین ...

به خواندن ادامه دهید

انواع آووکادو؛ میدونستی آوواکادو 26 نوع مختلف ...

با انواع آووکادو آشنا شویدآووکادو میوه ای پرخاصیت است که بسیاری از افراد از آن استفاده های مختلفی دارند. معمولاً می‌ توانید آن را در بشقاب میوه و علاوه بر آن در بشقاب سالاد و دسر هم استفاده کنید و مهم تر از همه این که ...

به خواندن ادامه دهید

۹ دلیلی‌ که باید از آووکادو استفاده کنید

آووکادو میوه ای می‌باشد که در رژیم کاهش وزن نیز به خوبی‌ میتواند استفاده شود. تحقیقات نشان داده‌اند افرادی که از این میوه استفاده میکنند تا ۵ ساعت بعد از آن میلی به مصرف غذا ندارند.

به خواندن ادامه دهید

آووکادو - پارسی طب

۸) آووکادو خون ساز است و آنهایی که مبتلا به کم خونی هستند باید از آو وکادو استفاده کنند . ۹) آووکادو بدن را قلیایی کرده و تمیز می کند .

به خواندن ادامه دهید