• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

ITفناوری اطلاعات | سخت افزار Hardware

اما در سال 1987 باز هم چرخ گردان به گونه ای دیگر چرخید و بازار فروش ماشین های پردازش لیست (Lisp Machines) (با زبان Lisp) که با مشکلاتی موجه بودند، نابود شد و در یک ثانیه تمام آبروی هوش مصنوعی را هم با خود برد.

به خواندن ادامه دهید

کویر سیاه سنگ - Black Rock Desert - Wikipedia

Black Rock Desert منطقه ای نیمه خشک (در استپ بوته بزرگ حوضه زیست بوم) ، گدازه است تختخواب و پلایا ، یا آپارتمان قلیایی ، واقع در منطقه حفاظت شده ملی صحرای سیاه سنگ صحرا - کوه صخره ای در مسیر حفاظت از مهاجران ، یک فلات سیلت 100 مایل ...

به خواندن ادامه دهید

نحوه تعویض تسمه در ماشین چمن زن خودران - تعمیرات ...

مرحله 7 - تنش را تنظیم کنید پس از نصب کمربند جدید ، کشش را بررسی کنید. اگر به نظر می رسد تسمه کمی شل است ، به دنبال پیچ یا مهره کوچک روی چرخ قرقره باشید که به شما امکان می دهد موقعیت قرقره چرخ را تنظیم کنید.

به خواندن ادامه دهید

وزن یک ورق دیوار خشک چقدر است؟ - زندگی زن - 2021

زندگی زن 2021 هنگام شروع یک پروژه بازسازی خانه، ممکن است تعجب کنید که وزن یک ورق دیوار خشک چقدر است؟ اگرچه ممکن است ضعیف به نظر برسد، یک انبوه برگ می تواند به سرعت به پوند اضافه شود.

به خواندن ادامه دهید

تبدیل میزهای قهوه (94 عکس): میز تاشو برای اتاق ...

میزهای تبدیل قهوه مبلمان بسیار متنوع و چند منظوره است. یک میز تاشو برای اتاق نشیمن چیست؟ انواع میزهای قهوه ترانسفورماتور کدامند؟ چگونه یک مدل قابل اعتماد و با کیفیت را انتخاب کنیم؟ مبلمان تاشو روی چرخ ها و همچنین سایر ...

به خواندن ادامه دهید

فیلم روز زمین و نمایش برای کودکان و نوجوانان

چرخ دنده و تجهیزات گلف بازان مشهور تاریخ برای دانش آموزان و والدین ... Manny Garcia دو زبانه، صاحب یک فروشگاه تعمیر در جامعه آرام و دوستانه Sheetrock Hills است.

به خواندن ادامه دهید

™ "Sinakesht.panda..." Keyword Found Websites ...

Sinakesht.panda" Keyword Found Websites Listing Keyword-suggest-tool DA: 28 PA: 31 MOZ Rank: 59 Sinakesht.panda keyword after analyzing the system lists the list of keywords related and the list of websites with related content, in addition you can see which keywords most interested customers on the this website

به خواندن ادامه دهید

میکروتیک، خرید میکروتیک، فروش میکروتیک ...

MIMO,802.11n را تقویت می کند: 4*4,2*3,2*2 این شماره ها به سیستم های جدید گردش چرخ ها هیچ ارتباطی ندارند،بلکه دلالت بر این دارند که چند آنتن و جریان داده مستقل در دستگاه های MIMO مورد استفاده قرار میگیرند.

به خواندن ادامه دهید

دستگاه قهوه داخلی: مدلهای داخلی داخلی از زیمنس ...

دستگاه قهوه داخلی این امکان را به شما می دهد که طراحی داخلی را به روشی غیر معمول و شیک شکست دهید. چه نوعهایی وجود دارد و چگونه می توان انتخاب کرد؟ چگونه جاسازی کنیم؟ رتبه بندی و بررسی بهترین مدل های خانگی از زیمنس ، نف و ...

به خواندن ادامه دهید

نتایج tools | مالتینا

نتایج tools | مالتینا. نمایش ۱-۴۸ از ۱۰۰,۰۰۰ کالا. مرتب سازی بر اساس: مرتبط ترین ها ‌. مرتبط ترین ها قیمت کم به زیاد قیمت زیاد به کم امتیاز کاربران جدید ترین ها. 15.

به خواندن ادامه دهید

پیچ سرتخت مته - خرید و فروش انواع پیچ سرتخت مته ...

پیچ چرخ پژو رایگان پیچ 6 گوش آهنی رایگان پیچ استاد بولت در سایز های مختلف ... Sheetrock مناسب برای پوشش سریع دیوارها و سقف ها است. این موارد به دیوارها یا سقف های دیوار خشک نیز معروف هستند.

به خواندن ادامه دهید

محصولات - Hangzhou Toplift ماشین آلات شرکت, با مسئولیت ...

چرخ دستی نام محصول: دست trolly/مایع اوره برای افراد پر بیشتر تماس بگيريد نورد سبد خرید رول ظرف خوب برای حمل محصولات یا سهام از یک مکان به دیگری است. آن ایمنی کالا را در ترانزیت را تضمین می کند. بیشتر

به خواندن ادامه دهید

رایگان دانلود Gemcutter برای Web ::: نرمافزار

Gemcutter - در Gemcutter شامل بسیاری از قطعات را از دیگر برنامه هایی مانند روبی عمده سیناترا، RubyGem، ریل و پردازنده های قیمتی.با روبی 1.8.7+، JRuby را، Rubinius، و روبی نسخه سازمانی این نسخهها کار میکند ویژگی ها:.

به خواندن ادامه دهید

رایگان دانلود VT-API برای Web ::: نرمافزار

VT-API - در VirusTotal یک سرویس وب رایگان است که تجزیه و تحلیل فایل های برای ویروس ها و بدافزارها در برابر مجموعه ای از سیستم های ضد ویروس می باشد.پس از نصب، اسناد با استفاده از دستور perldoc موجود است ویژگی ها:.

به خواندن ادامه دهید