• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

نکونام: سبک مربیگری من تلاش است/ از حیدری عذر می ...

سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بیشتری تلاش را انجام بدهیم، این باعث خوشحالی من است که چنین بازیکنانی دارم.

به خواندن ادامه دهید

نکونام: تلاش کردم از کی‌روش یاد بگیرم / مثل گل ...

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کی‌روش یکی از مربیان بزرگ دنیا است اما سبک مربی‌گری من اینگونه است که سعی کردم از هر مربی در اسپانیا و یا آقای کی‌روش نکاتی را یاد بگیرم.

به خواندن ادامه دهید

صحبت‌های مهم مجیدی خطاب به استقلالی‌ها ...

البته ماشین هم دارم و یک پژو زیر پایم است ولی همین که مردم از نتایج شما خوشحال هستتند باعث خوشحالی من هم می شود. وی افزود: من حرف مردم را به شما منتقل می کنم،ارزش این پیراهنی که بر تن شما است زیاد است.

به خواندن ادامه دهید

زنگ خطر برای لیورپول؛ استقبال صلاح از علاقه ...

این چیزی است که باعث خوشحالی من می‌شود، این که باشگاه بارسلونا خواهان جذب من باشد جای خوشحالی دارد. اما من در لیورپول خوشحال هستم و ما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به خواندن ادامه دهید

خوشحالی جرارد از جذب هم تیمی قدیمی - ایسنا

استیون جرارد با خوشحالی از خرید این بازیکن گفت: او یک فوتبالیست برجسته با رزومه کاری چشمگیر است. من قبلا از بازی با او لذت می‌بردم و می‌دانم که استون ویلا از کیفیت و تجربه او سود خواهد برد.

به خواندن ادامه دهید

واکنش غول گرجی به پنجمین طلای پیاپی جهانی و ...

از حمایت هایی که از من شد بسیار سپاسگزارم. خیلی حس خوبی است که باعث شادی هموطنانت شوی و احساس شادی فوق العاده ای دارم و من سعی خواهم کرد در آینده شما را حتی بیشتر خوشحال کنم.

به خواندن ادامه دهید

مطهری: هر دستوری کادر فنی بدهد اطاعت می‌کنم ...

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از میزان دقایق بازی‌اش در زمین رضایت دارد، خاطرنشان کرد: هر دستوری کادر فنی بدهد من به آن عمل می‌کنم، موفقیت تیم برای من مهم است، ممکن است برخی تصور کنند من نسبت به ...

به خواندن ادامه دهید

هزینه ارتودنسی دندان + جدول کامل قیمت ها | دکتر ...

با سلام…من ۱۶ الی ۱۷ سالمه در تابستان سال ۱۳۹۸ می خواهم ارتودنسی ثابت انجام بدهم.دکتر پدر من کارمند است پول زیادی نداره اما دندان های من خیلی فاصله داره آیا قسطی می شود هزینه ارتودنسی را پرداخت کرد؟ممنون

به خواندن ادامه دهید

همتی تا اینجا نمره قبولی گرفته / قهر با صندوق ...

شهاب طباطبایی با اشاره به عملکرد همتی تا اینجای انتخابات می‌گوید: به نظرم در این فرصت کمی که آقای همتی برای ورود به انتخابات داشت ،آن هم در این شرایط سختی که حاکم است، من در مدل ورود و فعالیت‌های ستادی به ایشان نمره ...

به خواندن ادامه دهید

افتخار ثبت نام من در گینس متعلق به مردم است ...

افتخار ثبت نام من در گینس متعلق به مردم است. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از ثبت نامش در کتاب گینس پیامی را منتشر کرد. به گزارش خبرنگار مهر ، باشگاه بواویشتای پرتغال روز گذشته (پنجشنبه ...

به خواندن ادامه دهید

آموزش ساخت watermark در فتوشاپ | چاپ آقا

باعث خوشحالی ما است که مطالب وبلاگ چاپ آقا برای کاربران محترم مفید و رضایت بخش است. باید وارد شوید تا بتوانید رای دهید! 0 باید وارد شوید تا بتوانید رای دهید!

به خواندن ادامه دهید

درستکار: بهتر بود طاهری مقابل زارع کشتی می ...

درستکار: بهتر بود طاهری مقابل زارع کشتی می‌گرفت/ پیروزی قیاسی مقابل قهرمان دنیا باعث خوشحالی است ۱۹ آذر ...

به خواندن ادامه دهید

درستکار: بهتر بود طاهری مقابل زارع کشتی می ...

درستکار در پاسخ به این سوال که دو تیم مازندرانی راهی فینال شدند، پیش بینی شما برای تیم قهرمان کدام است، خاطرنشان کرد: غیر قابل پیش‌بینی است اما همین که اسپانسرها آمده اند و کمک می‌کنند باعث خوشحالی است.

به خواندن ادامه دهید

خطیبی: بدشانس نبودیم گل های بیشتری به فجر می ...

باعث خوشحالی است که تیم من گل نمی خورد، به حریف سخت موقعیت می دهد. خطیبی تصریح کرد: این تحسین برانگیز است. تیم فجرسپاسی تیم جنگنده و دونده ای است. خیلی خوب کار کرد. به آن ها تبریک می گویم.

به خواندن ادامه دهید

اثربخشی پاستوکووک ۹۶.۵ درصد است - تابناک | TABNAK

به گزارش تابناک ، رئیس انستیتو پاستور ایران، از اثربخشی ۹۶.۵ درصدی واکسن پاستوکووک خبر داد. علیرضا بیگلری در گفتگو با شبکه خبر سیما، گفت: گزارش نهایی کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن پاستوکووک نشان می‌دهد که در ۹۶.۵ درصد ...

به خواندن ادامه دهید

انتقاد شدید روی کین از مگوایر: رفتار او شرم‌آور ...

من توانستم توپ را با سرم به تیر دورتر بفرستم و فکر می‌کنم گل اول در این دیدارها بسیار مهم است. خوشحالی پس از گل من لیز خوردن با زانو روی زمین بود، این شاید خیلی اتفاقی و طبیعی به ذهنم رسید.

به خواندن ادامه دهید

واکنش نجم‌الدین شریعتی به شوخی «گشت ارشاد» با ...

با شخصیت من در فضای مجازی خیلی شوخی می‌شود و هرچیزی که مردم را خوشحال کند، باعث خرسندی من می‌شود.» این فیلم سینمایی با بازی بهنام بانی، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی حدود ۲۰ روز است که روی پرده سینما است.

به خواندن ادامه دهید

حالا می‌توان استقلال را قهرمان نیم فصل دانست ...

باعث خوشحالی است که امین قاسمی‌نژاد گل نزد و گل نزد تا در چنین بازی حساسی گل بزند که سرنوشت این دیدار را تعیین کند. شاید اگر ضربه قاسمی‌نژاد گل نمی‌شد بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان می رسید.

به خواندن ادامه دهید

درستکار: قهرمان لیگ کشتی آزاد غیرقابل پیش‌بینی ...

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: انتخاب قهرمان لیگ غیر قابل پیش‌بینی است اما همین که اسپانسرها آمده اند و کمک می‌کنند باعث خوشحالی است. به لیگ همیشه اعتقاد دارم و می‌گویم مربیان توانمند هستند و می‌توانند ...

به خواندن ادامه دهید

من کووید هستم، اما ویروس نیستم! | سایت انتخاب

من کووید هستم، اما ویروس نیستم! وقتی کلماتی مانند کووید، اُمیکرون و کرونا را می‌شنوید یاد جه خواهید افتاد؟. احتمالا به یاد ویروسی که بیش از ۲ سال است تمامی جهانیان را درگیر خود کرده است، اما ...

به خواندن ادامه دهید

ربیعی: برف شدید باعث انتقال محل مسابقه با نفت ...

ربیعی: برف شدید باعث انتقال محل مسابقه با نفت آبادان ... ، تشکر کنم چرا که نهایت همکاری و هماهنگی را با ما داشتند و برای من جای بسی خوشحالی است.

به خواندن ادامه دهید

مجیدی: قدر فرصت ها را بدانید/ عکس بیانی و روشن را ...

البته ماشین هم دارم و یک پژو زیر پایم است ولی همین که مردم از نتایج شما خوشحال هستتند باعث خوشحالی من هم می شود. وی افزود: من حرف مردم را به شما منتقل می کنم، ارزش این پیراهنی که بر تن شما است زیاد است.

به خواندن ادامه دهید

راموس: برای پی اس جی جان خودم را هم می‌دهم - ایمنا

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، سرخیو راموس ستاره خط میانی تیم پی اس جی تاکید کرد که نسبت به تیم گذشته خود احساسش تغییر نکرده اما برای باشگاه جدیدش هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهد.

به خواندن ادامه دهید

کونته: از من خواسته شده بود اینتر را قهرمان کنم ...

کونته گفت:« این باعث افتخار و خوشحالی من است. ما می‌دانم که ویتوریو پوتزو چه جایگاهی در رشته ما دارد. کسب جایزه‌ای که به نام اوست برای من واقعا باعث افتخار است.»

به خواندن ادامه دهید

اسکوچیچ: خوشحالی مردم ایران باعث افتخار من است ...

اسکوچیچ: خوشحالی مردم ایران باعث افتخار من است/ تازه اول راه هستیم. خبرگزاری میزان – دراگان اسکوچیچ در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما و در دیدار اعضای تیم ملی فوتبال با محمدباقر نوبخت رئیس ...

به خواندن ادامه دهید

حلالی: در تیم امید دنبال ایجاد همان شخصیت ...

به من باشد که می‌گویم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. برای خوشحالی زود است. باید ببینیم در آخر فصل چه جایگاهی را به دست می‌آوریم، هرچند که این مقدار هم سال‌های سال اتفاق نیفتاده بود ...

به خواندن ادامه دهید

ویژگی افراد دوست داشتنی: با این ۴ ویژگی همه ...

آخر هفته گذشته من و همسرم در خانه نشسته بودیم و مشغول تماشای تلویزیون بودیم. نگاهی به او کردم و پرسیدم: "چه چیزی را در من دوست داری؟" او به من یک چشم چرخاند و سپس یک پوزخند کوچک زد و سپس گفت: "چیزی که مورد علاقه من است، مغز تو ...

به خواندن ادامه دهید

شعر کامل باعث خوشحالی جان غمین من کجاست ...

شعر بسیار زیبا و خواندنی باعث خوشحالی جان غمین من کجاست توسط وحشی بافقی سروده شده است . وحشی بافقی یکی از شاعران نامدار و برجسته ایرانی است که در سال ۹۳۹ هجری قمری در در شهر بافق از توابع یزد به دنیا آمد .

به خواندن ادامه دهید

آقایِ نوری زاد! شما در پستوهای اطلاعات چه ...

زمانی که اعلام کردی که از نظام بریده ای و به دادخواهی از مردم برخاستی، من نیز همانند بسیارانی، خوشحال شدم و با خود گفتم: کاچی به از هیچی، هر یک نفری که از سیستم جمهوری اسلامی برگردد، غنیمت است و باعث خوشحالی.

به خواندن ادامه دهید

رویای مردی که خودش هست و خودش - ایسنا

من فکر می‌کنم حمایت ما از این کار، باعث خوشحالی قلب پیرمردی می‌شود که ممکن است چند صباح دیگر پیش ما نباشد و این حسرتی باشد که ما در خوشحال کردن او سهمی داشتیم.

به خواندن ادامه دهید

واکنش محمد صلاح به شایعات انتقال به بارسلونا ...

البته باید اعتراف کنم که این باعث خوشحالی من است که تیمی مانند بارسلونا به من علاقه دارد، اما فعلا از حضور در باشگاه لیورپول راضی هستم و خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به خواندن ادامه دهید

خطیبی: عملکرد آلومینیوم تحسین برانگیز است ...

باعث خوشحالی من است که تیمم گل نمی خورد و به حریفان سخت موقعیت می دهد. فکر می کنم که این عملکرد آلومینیوم تحسین برانگیز است. تیم فجرسپاسی با هدایت آقای کلانتری خیلی جنگنده، جاندار و دونده است.

به خواندن ادامه دهید