• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

افزایش تقاضا برای میلگرد فولادی داخلی چین پس از تقویت ...

*** بورس آتی شانگهای در مورد میلگرد فولادی. بیشترین قرارداد معاملات آتی میلگرد فولادی چین مربوط به ماه ژانویه در روز پنج شنبه ۲۸ اکتبر با قیمت ۴۷۱۲ یوان به ازای هر تن بسته شد .

به خواندن ادامه دهید

از «جهش تاریخی شاخص بورس با حضور چشمگیر سرمایه‌گذاران» تا ...

جهش تاریخی شاخص بورس با حضور چشمگیر سرمایه‌گذاران شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه، با افزایش 6483 واحدی معادل 4.36 درصد به رقم 155 هزار و 61 واحد رسید.

به خواندن ادامه دهید

معرفی و آشنایی با بورس چین (شانگهای) - خانه سرمایه

معرفی و آشنایی با بورس چین (شانگهای) این مقاله از سلسله مطالب بازارهای مالی جهان به معرفی بازار بورس چین (شانگهای) اختصاص دارد. شهر شانگهای مرکز اقتصادی کشور چین است که بسیاری آن را نیویورک شرق ...

به خواندن ادامه دهید

گزارش روز بازار جهانی | 17 آبان 1400 - سیگنال

میلگرد فولادی ساختمانی در بورس آتی شانگهای تا 4.6 درصد افزایش یافت، اما کلاف نورد گرم تا 1.9 درصد کاهش یافت. فولاد ضد زنگ 1.2 درصد صعود کرد.

به خواندن ادامه دهید

پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر - نبض بازار

در بازار امروز معاملات جهانی فلزات اساسی، بهای هر تن آلومینیوم با رشد نسبی بار دیگر به تراز ۳۰۰۰ دلاری نزدیک تر شده است. مس با رشد ۰.۴ درصدی معادل ۹۷۶۶ دلار قیمت خورده و بهای هر تن آلومینیوم با ...

به خواندن ادامه دهید

جدیدترین خبرهای «Galaxy s20 fe 5g قیمت» - ۱۵ - خبربان

صفحه مربوط به اخبار Galaxy s20 fe 5g قیمت. دیگر صفحات کلیدواژه‌ی «Galaxy s20 fe 5g قیمت»: (اخبار جدید در صفحه یک)

به خواندن ادامه دهید

ارزش معاملات صرافی بایننس از مجموع ارزش معاملات بورس ...

الین وو، روزنامه نگار حوزه کریپتو می‌گوید رسانه‌های چین از ثبت رکورد غیررسمی جدیدی توسط صرافی بایننس خبر می‌دهند. او می‌گوید ارزش خالص معاملات این صرافی طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱۶۸ میلیارد دلار رسیده است. طبق نرخ ...

به خواندن ادامه دهید

بورس امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ + اخبار و وضعیت - ایمنا

ارزش معاملات بازار بورس برابر با ۳۱.۶۴۰ میلیارد ریال بود. شاخص کل فرابورس با کاهش ۵۹ واحدی به سطح ۱۷.۳۶۵ واحد رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس معادل با ۵۵.۰۱۰ میلیارد ریال و حجم معاملات برابر ۴۹۵ میلیون برگه سهم بود.

به خواندن ادامه دهید

ثبت رکوردی تاریخی برای قراردادهای تسویه نشده معاملات آتی ...

رکورد تاریخی قراردادهای تسویه نشده معاملات آتی بیت کوین بیت کوین در حال حاضر در مرحله تثبیت قیمت قرار دارد. برترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، طی چند روز گذشته موفق شده قیمت خود را بالای ۱۱۰۰۰ دلار نگه دارد.

به خواندن ادامه دهید

اختیار معامله یا معاملات آپشن (Option contract) چیست ...

قرارداد اختیار معامله یا معاملات آپشن (Option contract) چیست؟ قرارداد اختیار معامله توافقی است که طی آن حق خرید و فروش یک دارایی در قیمتی از پیش تعیین شده و در تاریخی مشخص به تریدر واگذار می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

بازار آتی طلا سقف تاریخی دلار را نشانه گرفت | بورسان Bourseon

هم‌اکنون معاملات آتی صندوق طلا با ۲ سررسید ۲۴ آذر و ۲۰ بهمن‌ ماه در بورس کالا دنبال می‌شود. همچنین قیمت هر واحد صندوق طلای لوتوس با نماد «طلا» در بورس کالا با رشد ۵.۵ درصدی به ۹۱۲۵ تومان رسیده ...

به خواندن ادامه دهید

کاهش سود معاملات آتی میلگرد فولادی داخلی چین با کاهش قیمت ...

*** بورس آتی شانگهای در مورد میلگرد فولادی. بیشترین قرارداد معاملات آتی میلگرد فولادی چین مربوط به ماه ژانویه در روز جمعه ۱۲ نوامبر با قیمت ۴۲۴۹ یوان به ازای هر تن بسته شد .

به خواندن ادامه دهید

قرارداد آتی چیست؟ همه چیز درباره معاملات فیوچرز بازار ...

قرارداد آتی ارز دیجیتال چیست؟ با استفاده از معاملات فیوچرز می‌توان سرمایه خود را چندین برابر کرد. مزایا و معایب این نوع معاملات چیست؟

به خواندن ادامه دهید

شرایط خرید ورق سرد و گرم را بخوانید - بورس نیوز | خبر فارسی

همچنین در بازار داخلی آمریکا میلگرد در قیمت 1035 دلار ثبات داشت. در بازار داخلی اروپا نیز میلگرد افت شدید 55 دلاری داشت و در قیمت 835 دلار هر یورو درب کارخانه شنیده شد.

به خواندن ادامه دهید

جزئیات معاملات گواهی سپرده مس و میلگرد - باشگاه خبرنگاران ...

معاملات آتی مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد امروز در بورس کالا راه اندازی شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت به زودی گندله آهن را مشمول عرضه اجباری در بورس کالا خواهد کرد.

به خواندن ادامه دهید

کارگزاری بانک ملت | معاملات آتی

شرکت کارگزاری بانک ملت (سهامی خاص) با شناسه ملی 10101443196 و شماره ثبت 100339 ، با هدف فعالیت و ارائه خدمات در حوزه بازار سرمایه در تاریخ 1372/07/26 تاسیس شد و با شماره 10629 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید.

به خواندن ادامه دهید

میلگرد چین؛ رشد قیمت ها در معاملات بازار چین متاثر از کاهش ...

*** معاملات آتی شانگهای. قرارداد معاملات آتی میلگرد اکتبر با معاملات ۵۳۲۲ یوان در هر تن در روز جمعه بسته شد که نسبت به روز گذشته ۱۵۴ یوان در هر تن افزایش داشت. ... تغییرات بازار طلا و ارز.

به خواندن ادامه دهید

بورس معاملات آتی شانگهای چیست؟ | شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

بورس آتی شانگهای یک سازمان غیرانتفاعی است که مکان، امکانات و خدمات لازم جهت انجام معاملات متمرکز قراردادهای آتی را فراهم می‌آورد. در حال حاضر 12 نوع قرارداد شام..

به خواندن ادامه دهید

سقوط متوالی معاملات آتی سنگ آهن در چین - فولاد بان | فولاد بان

قیمت میلگرد و کویل نورد گرم به ترتیب ۵٫۹ و ۷ درصد در یک هفته اخیر افزایش یافتند. معاملات آتی فولاد ضدزنگ شانگهای برای تحویل در ماه آگوست هم با جهش ۱٫۶ درصد به ۱۷۳۶۰ یوان در هر تن رسید.

به خواندن ادامه دهید

ErisX می‌خواهد گزینه معاملات آتی را راه‌اندازی کند! - کوین ...

ErisX می‌خواهد گزینه معاملات آتی را راه‌اندازی کند! ورود وال استریت به دنیای رمز ارزها؟! ... اوج تاریخی جدیدی برای نرخ هش بیت‌کوین . ... ارز دیجیتال بانک مرکزی مکزیک تا سال 2024 عرضه‌ خواهد شد .

به خواندن ادامه دهید

درخواست رئیس سازمان بورس از وزیر صمت – اقتصاد برتر

به گزارش #اقتصادبرتر به نقل از ایسنا، مجید عشقی در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و میلگرد در بورس کالای ایران با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بورس کالا، تبدیل معاملات فیزیکی به معاملات اوراق بهادار ...

به خواندن ادامه دهید

آتی نفتی در راه است؟

با ابلاغ دستورالعمل معاملات آتی در بورس انرژی، یک گام بزرگ برای راه‌اندازی بازار مشتقه نفت‌خام یا فرآورده‌های نفتی در کشور برداشته شد. امکان نوسان قیمت‌ها بر مبنای نرخ‌های جهانی و همچنین سرشکن‌ شدن بهای ارز در قیمت ...

به خواندن ادامه دهید

جدیدترین خبرهای «فلزات لندن» - ۲ - خبربان

امروز جدیدترین قیمت فلزات بازار بورس لندن منتشر شد که مبنای قیمت‌گذاری در دیگر بازارهای جهانی است.

به خواندن ادامه دهید

چگونه از قیمت لحظه ای آهن اطلاع داشته باشم؟ | قیمت آهن در ...

چگونه از قیمت لحظه ای آهن اطلاع داشته باشم؟ قیمت آهن در ایران نوسانات بسیاری دارد که گاهی اوقات این نوسانات دچار تغییرات گسترده قیمت آهن در بازه زمانی روزانه هم می شود.

به خواندن ادامه دهید

میلگرد فولادی چین: قیمت داخلی فراتر از ۸۰۰ دلار در هر تن

*** بورس اوراق بهادار شانگهای. قرارداد معاملات آتی میلگرد فولادی چین ماه اکتبر با ۵۳۷۱ یوان در هر تن در روز دوشنبه بسته شد و ۷۲ یوان در هر تن نسبت به جمعه گذشته افزایش داشت. منبع: متال بولتن

به خواندن ادامه دهید

قیمت داخلی میلگرد چین به دنبال ضررهای آتی کاهش یافت ...

قیمت داخلی میلگرد چین در روز جمعه 7 ژانویه به دنبال ضرر در بازار آتی، و با وجود سیگنال های حمایتی در اوایل روز کاهش یافت.

به خواندن ادامه دهید

توسعه بورس‌های کالایی، برنامه‌ راهبردی اقتصاد چین/ پیشرفت ...

این پایگاه که داده‌های روزانه معاملات آتی فولاد میلگرد بورس آتی شانگهای را از جولای ۲۰۰۹ تا کنون، جمع‌آوری و ارائه می‌کند، متوسط داده‌های روزانه معاملات آتی این محصول را در این بازه زمانی ...

به خواندن ادامه دهید

معاملات فیوچرز یا معاملات آتی چیست؟ - خانه سرمایه

این پایگاه که دادههای روزانه معاملات آتی فولاد میلگرد بورس آتی شانگهای را از جولای ۲۰۰۹ تا کنون، جمعآوری و ارائه میکند، متوسط دادههای روزانه معاملات آتی این محصول را در این بازه زمانی ۱۳ میلیون و ۳۹۲ هزار تن ثبت کرده است که رکورد بیشترین مقدار آن در ۱۵ آوریل ۲۰۱۰ با رقم ۱۹۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تن و رکورد کمترین مقدار را در روزهای پانزدهم، شانزدهم و …

به خواندن ادامه دهید

٥ راهكار جديد بورس كالا برای تجارت مدرن فولاد

وی اضافه کرد: حجم معاملات آتی میلگرد در بورس شانگهای چین نيز در سال 2017 میلادی 702 میلیون قرارداد 10 تنی بود که این . میزان در سال 2016 معادل 934 میلیون قرارداد بود.

به خواندن ادامه دهید

آخرین اخبار «بورس شانگهای» - خبربان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالا خبر، بورس آتی شانگهای که طبقه معاملات آن در منطقه پودونگ شانگهای قرار دارد، نهادی غیرانتفاعی است که از سوی کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین تنظیم می‌شود و در حال حاضر با ارائه ...

به خواندن ادامه دهید

ابلاغ دستورالعمل معاملات آتی به بورس انرژی - ایسنا

هیئت ‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دستورالعمل اجرایی معاملات بازار آتی در بورس انرژی ایران را تصویب کرد تا از این رهگذر سرمایه‌گذاران امکان معامله روی ابزارهای مالی در حوزه حامل‌های انرژی را داشته‌ باشند.

به خواندن ادامه دهید

قراردادهای آتی - ارزدیجیتال

لیست مطالب قراردادهای آتی - صرافی ارز دیجیتال بایننس قصد دارد در آینده‌ای نزدیک اهرم‌های معاملاتی قراردادهای آتی (Futures) خود را برای کاربرانش محدود کند. این صرافی چند روز پیش هم

به خواندن ادامه دهید

٥ راهکار جدید بورس کالا برای تجارت مدرن فولاد | ایران آنلاین

وی اضافه کرد: حجم معاملات آتی میلگرد در بورس شانگهای چین نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی ۷۰۲ میلیون قرارداد ۱۰ تنی بود که این میزان در سال ۲۰۱۶ معادل ۹۳۴ میلیون قرارداد بود.

به خواندن ادامه دهید

بورس کالا چیست؟ | روش خرید و فروش در بورس کالا | رده Rade

بورس کالا چه مزایا و معایبی دارد؟ کالاهای موجود در بازار بورس کالای ایران، مراحل خرید کالا و نحوه داد و ستد در آن را در «رده» بخوانید

به خواندن ادامه دهید