• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

شركت سيمان سفيد شرق

در مورخ 14/12/1399 مدیر کل محترم اداره استاندارد خراسان رضوی جناب آقای مهندس جمیع از کلیه واحدهای کارخانه سیمان سفید شرق بازدید نمودند.

به خواندن ادامه دهید

شرکت سیمان تهران | سیمان تهران

شركت سيمان تهران یکی از بهترین شرکتهای سیمانی از سال 1333 با بیش از سالها تجربه مشغول به فعالیت است و توانسته در زمینه کاری خود یکی از بهترین ها نیز باشند.

به خواندن ادامه دهید

وب سایت شركت سيمان داراب – معرفي محصولات شركت ...

بهره‌برداری از خط تولید کارخانه که از ثمرات تلاش بی‌شائبه متخصصین داخلی می‌باشد، ظرفیت تولید سیمان کشور را یک میلیون تن در سال افزایش داده و رشد و شکوفائی منطقه را در پی داشته است.

به خواندن ادامه دهید

شرکت صنایع سیمان زابل

درباره ما شرکت صنایع سیمان زابل در سال 1382 تاسیس شد و با احداث کارخانه سیمان سیستان به تولید کلینکر و انواع سیمان پرتلند و پوزولانی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در هر دو بخش تولید و کنترل کیفی ، به افزایش رضایتمندی و ...

به خواندن ادامه دهید

تجهیزات و ماشین آلات صنعت سیمان - خدمات مهندسی و ...

در دوره رکود اقتصاد جهانی که از 2008 میلادی آغاز شد میزان تولید سیمان حدود 2میلیارد و 500 میلیون تن بود و پس از دوران رکود هر سال بر میزان تولید سیمان افزوده شده است و اکنون به بیش از 4 میلیارد تن رسیده است.

به خواندن ادامه دهید

صنایع سیمان گیلان سبز

درباره شرکت: کارخانه سیمان دیلمان متعلق به شرکت صنایع سیمان گیلان سبز در اردیبهشت ماه 1392 در منطقه باستانی استان گیلان واقع در 65 کیلومتری جنوب شهرستان سیاهکل و 80 کیلومتری شهرستان رشت به بهره برداری کامل رسیده و قادر به ...

به خواندن ادامه دهید

شرکت فرآورده های سیمان شرق

تاريخچه فعالیت شركت این شرکت از سال 1352 با نام کارخانه بتن سقف که از واحد های داخلی در مجموعه شرکت سیمان شرق ( سهامی عام ) محسوب می گردید فعالیت داشته و از ابتدای سال 1383 به شرح ذیل مستقل شده است .

به خواندن ادامه دهید

گزارش کارآموزی بهداشت حرفه ای در کارخانه سیمان ...

کارخانه سیمان در جنوب شرقی ایران (استان کرمان) قرار گرفته و نزدیک به بندرعباس می باشد که این امتیاز این شرکت را یاری می دهد که به عنوان یکی از صادرکنندگان در منطقه خلیج فارس مطرح باشد.

به خواندن ادامه دهید

سیمان چیست؟| انواع سیمان، کاربرد، ویژگی و اجزای ...

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از موافقت با استفاده ۱۵ روزه‌ی مازوت به عنوان سوخت دوم کارخانجات سیمان با توجه به خطر قطع گاز خانگی خبر داد! گزارش‌ها حاکیست کیفیت هوای ۱۵ ایستگاه هواشناسی پایتخت در شرایط قرمز و ...

به خواندن ادامه دهید

اطلاعی از مصرف سوخت مازوت در صنایع سیمان ندارم ...

وی درباره استفاده از سوخت مازوت توسط یک کارخانه سیمان در منطقه مبارکه، توضیح داد: از این موضوع بی خبر هستم، اما اکنون محدودیت تأمین سوخت سیمان اعمال شده و امکان استفاده کامل از گاز را ندارند و به نوعی تمام کارخانجات ...

به خواندن ادامه دهید

سیمان چیست و چگونه ساخته می شود ؟ | هر آنچه باید ...

سیمان‌های غیر هیدرولیکی برای سفت شدن به آب نیاز ندارند. گیرش این نوع از سیمان‌ها در شرایط خشک صورت می‌گیرد. سیمان‌های غیر هیدرولیکی از موادی نظیر آهک، گچ و اکسید کلراید ساخته می‌شوند.

به خواندن ادامه دهید

سیمان چیست؟| انواع سیمان، کاربرد، ویژگی و اجزای ...

سیمان مواد چسبنده ای است که قابلیت چسباندن ذرات به یکدیگر را دارند. سیمان دارای انواع، ویژگی ها متنوع، اجزای تشکیل دهنده و کاربرد مختلف می باشد که در این مقاله باهم بررسی می کنیم.

به خواندن ادامه دهید

مواد و نحوه توليد سيمان

سیمان با آسیاب کردن مواد خام از قبیل سنگ و آهک و آلومینا و سیلیسی که بصورت خاک رس یا سنگ‌های رسی وجود دارد و مخلوط کردن آنها با نسبت‌های معین و با حرارت دادن در کوره‌های دوار تا حدود 1400 درجه سانتیگراد حاصل می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

اجبار صنعت سیمان به استفاده از مازوت

در دو سال گذشته افزایش نرخ‌ ارز سبب افزایش قیمت مواد اولیه (سنگ‌آهن، سنگ گچ، پاکت سیمان و خیلی از مواد مصرفی دیگر، از جمله هزینه‌های حمل و قطعات یدکی داخلی و خارجی) شد که این اتفاق با قیمت‌گذاری فروش سیمان در هماهنگی ...

به خواندن ادامه دهید

اقدامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست

اهم اقدامات انجام گرفته در زمینه بهداشت: 1- استخدام پزشک و حضور 3 روز در هفته جهت کنترل­ و درمان کلیه کارکنان کارخانه اعم از کارفرما و پیمانکاران. 2- تأمین یک دستگاه آمبولانس با کلیه تجهیزات. 3 ...

به خواندن ادامه دهید

کارخانه سیمان مند دشتی به مسئولیت های اجتماعی ...

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: کارخانه سیمان مند مستقر در روستای لاور باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان عمل کند و سهم خود را در قبال مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان بپردازد.

به خواندن ادامه دهید

گروه صنایع سیمان کرمان | با اعتباری به استحکام بتن

از کارخانه سیمان کرمان، توسط مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان (سیدکو) بازدید بعمل آمد. به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی سیمان کرمان، دکتر اصل روستا مدیرعامل سیدکو در راس...

به خواندن ادامه دهید

نشانی کارخانجات سیمان کشور - دانشگاه علم و صنعت ...

کارخانه : شاهرود-کیلومتر 12 جاده موجن- ص.پستی: 119- 36155 2220712- 19-0273 2220717-0273 شرق مشهد-جاده کلات-سه راهی سیمان(بعد از روستای فاز)-کیلومتر 8 جاده اختصاصی مجتمع صنعتی کارخانجات سیمان مشهد

به خواندن ادامه دهید

بازآفرینی کارخانه سیمان ری با حمایت از کسب و ...

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف بررسی فضا و امکان سنجی راه اندازی فعالیت های استارتاپی در کارخانه سیمان ری، از این مجموعه بازدید کرد.

به خواندن ادامه دهید

مدیران هلدینگ سیمان غدیر از دو کارخانه ‏سیمان ...

بازدید از کارخانه سیمان مند دشتی روز دوم بازدید با حضور در کارخانه سیمان مند دشتی و بازدید از خط تولید‎ ‎و بخش‌های مختلف ‏کارخانه آغاز شد.

به خواندن ادامه دهید