• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

آشنایی با برزیل - همشهری آنلاین

برزیل از نظر منابع طبیعی بویژه فلز و سنگ معدن گشوری غنی محسوب می‌شود. برزیل به دلیل استخراج منابع نفتی که در نزدیکی سواحل این کشور واقع شده‌اند، خود را از واردات این ماده حیاتی بی نیاز کرده است.

به خواندن ادامه دهید

کشور برزیل | سفر به کشور برزیل | آشنایی با کشور ...

کشور برزیل کشور برزیل در آمریکای جنوبی واقع شده است که با داشتن 192 میلیون نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین و در عین حال وسیع ترین کشورهای آمریکای جنوبی به شمار می رود.

به خواندن ادامه دهید

10 مورد از بزرگترین معادن سنگ آهن جهان را ...

۱۰ مورد از بزرگترین معادن سنگ آهن جهان را بشناسید به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، بزرگ‌ترین معادن سنگ آهن دنیا عمدتاً در برزیل و استرالیا واقع شده‌اند؛ به طوری‌که می‌توان این ۲ کشور را قطب سنگ آهن جهان معرفی کرد.

به خواندن ادامه دهید

سنگ های قیمتی نایاب و کانی ها که در جهان به صورت ...

شماره ۱۱- سنگ قیمتی الکساندرایت (Alexandrite) این کانی برای اولین بار به صورت منفرد در کوه های اورال در روسیه یافت شد. اما اکنون در مکان هایی همچون برزیل، ماداگاسکار، تانزانیا، سریلانکا و حتی هند یافت می شود.

به خواندن ادامه دهید

زمرد سنگ عشق ️ خواص سنگ زمرد سبز و هر آنچه از آن ...

بزرگترین سنگ زمرد سبز جهان در سال ۲۰۱۱ بزرگترین سنگ در برزیل با وزنی معادل ۳۶۰ کیلوگرم، ۱۸۰ هزار قیراط در عمق ۲۰۰ متری معدن یافت شد. ارزشی آن بیش از ۳۰۹ میلیون دلار تخمین زده شده‌است.

به خواندن ادامه دهید

سنگ گرانیت برزیلی ماسکارلو - فروش اسلب گرانیت ...

سنگ گرانیت "ماسکارلو" که اصالت برزیلی دارد، در هر قسمتی از پروژه شما که استفاده شود از صفحه کابینت آشپزخانه (کانتر تاپ) تا دیوار های لابی، حمام یا سرویس بهداشتی، زیبایی بی نظیر و کیفیتی بی همتا را به ارمغان خواهد آورد.

به خواندن ادامه دهید

آمیتیست: تشخیص سنگ آمیتیست اصل+ جذابترین خواص ...

بررسی هویت سنگ و اینکه از کجا استخراج شده است نیز میتواند به تشخیص سنگ آمیتیست اصل کمک کند که معمولا این سنگ بنفش روشن در برزیل یا افریقای جنوبی یا آمریکا استخراج میشود.

به خواندن ادامه دهید

خواص سنگ ها و آشنایی با آنها بصورت گام به گام ...

خواص سنگ ها خواص سنگ ها و آشنایی با آنها بصورت گام به گام : ما عاشق کار با سنگ ­ها و ساخت قطعاتی هستیم که می ­دانیم به مصرف کنندگان، سود می­رسانند. هدف ما در خلق جواهرات، صرفا ارائۀ یک شی زیبا نیست، بلکه می­ خواهیم به ...

به خواندن ادامه دهید

زمرد | خواص زمرد | کاربردهای زمرد در جواهرسازی ...

سنگ های این مناطق شفاف تر از سنگ های کلمبیایی هستند و بیشتر سبز- زرد هستند و در آنها ناسرگی وجود ندارد. برزیل زمرد چشم گربه ای و زمردهای بسیار کمیاب ستاره شش گوشه عرضه می دارد.

به خواندن ادامه دهید

فرارو | بزرگترین معادن سنگ آهن در دنیا را بشناسید

معدن سنگ آهن کاراجاس (Carajas) معدن کاراجاس، یکی دیگر از بزرگترین معادن سنگ آهن در جهان، واقع شده در ایالت پارا در برزیل، از جمله دارایی‌های شرکت برزیلی واله است. ذخایر احتمالی این معدن به طور ...

به خواندن ادامه دهید

فروش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی | کوارتز

در سال ١٩٠٠ بزرگترین سنگ (Rough) جهان به وزن تقریبی ۸ تن به رنگ سیاه و بنفش در برزیل یافت شد و در گنجینه برزیل در موزه واشنگتن نگهداری می شود.

به خواندن ادامه دهید

ببینید | سقوط وحشتناک کوه روی سر گردشگران ...

دریافت 10 MB. تکه سنگ بزرگی بر روی قایق‌هایی که گردشگران در برزیل در حال تردد بودند سقوط کرد. ۲ نفر جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی زخمی شدند. 265 262. کد خبر 1581825.

به خواندن ادامه دهید

سیاستگذاری ما و خام‌‌‌‌‌‌‌فروشان جهان

برزیل نیز ۸۶‌درصد از سنگ‌آهن استخراجی خود را در سال۲۰۲۰ سرمایه‌‌‌‌‌‌‌گذاری کرده و البته به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان هدف برای چین که به‌دنبال کاهش وابستگی به استرالیا است، شناخته می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

انواع سنگ ها را بشناسیم - مجله تخصصی طلا | ساعتچی

انواع سنگ ها را بشناسیم. ساعتچی, آذر ۱۳۹۷ 14 دقیقه. تعداد بازدید : 140,327. زمانی که طراحان طلا و جواهر یک قطعه زیبا و شیک تولید می کنند،در مرحله بعد باید به این فکر باشند که از چه سنگی برای زیباتر ...

به خواندن ادامه دهید

خواص سنگ ها و آشنایی با آنها بصورت گام به گام ...

خواص سنگ ها خواص سنگ ها و آشنایی با آنها بصورت گام به گام : ما عاشق کار با سنگ ­ها و ساخت قطعاتی هستیم که می ­دانیم به مصرف کنندگان، سود می­رسانند. هدف ما در خلق جواهرات، صرفا ارائۀ یک شی زیبا …

به خواندن ادامه دهید

خواص و فواید سنگ توپاز را بدانید | جواهر لوکس

در قدیم به عنوان سنگ تب بر استفاده می شده است. معادن این سنگ در کشورهای‌ سری لانکا، برزیل، مکزیک، آمریکا، برمه، استرالیا، ژاپن، روسیه‌ و ایرلند شمالی‌ قرار دارند.

به خواندن ادامه دهید

آشنایی با خواص توپاز یا سنگ قیمتی توپاز

جالبست بدانید در برزیل توپاز سمبل دندانپزشکان است. در هندوستان قدیم برای مقابله با جادوگران و باطل السحر استفاده می شده است. در قدیم به عنوان سنگ تب بر استفاده می شده است.

به خواندن ادامه دهید

همکاری‌های معدنی ایران و برزیل توسعه ... - ارانیکو

رییس خانه معدن ایران از بررسی همکاری‌های معدنی بین ایران و برزیل خبر داد و گفت: دو کشور ظرفیت‌های بالایی برای توسعه همکاری‌ها به‌ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و تامین ماشین‌آلات در این بخش دارند.

به خواندن ادامه دهید

سنگ الماس + خواص | بزرگترین سنگ الماس دنیا 💎 به ...

سنگ الماس : سنگ گران قیمت الماس از انواع کانی ها می باشد . سنگ الماس در واقع دانه های متبلور کربن هستند که در درجه حرارت 900 تا 1300 سانتی گراد تحت فشار حدود 45000 بار(Bar ایجاد می شوند در نتیجه این نوع سنگ بر روی سطح زمین یافت نمی ...

به خواندن ادامه دهید

سنگ در نجف چیست؟ خواص در نجف و روش تشخیص در نجف ...

در برزیل توپاز به سمبل دندانپزشکان تبدیل شده است. ... این سنگ در گستره وسیعی از رنگ‌ها موجود است اما رنگ طلایی - زرد آن که به توپاز سلطنتی مشهور است گران تر از بقیه رنگ ها است .

به خواندن ادامه دهید

واردات سنگ خارجی از چین و برزیل ،معروفترین ...

در زمینه سنگ تراورتن و سنگ مرمر ایران خود یکی از کشورهای بسیار قدرتمند به حساب می آید. سنگ های برزیل، سنگ هند، سنگ اسپانیا، سنگ ترکیه و سنگ های چین در مقیاس های بزرگ و کوچک وارد ایران می شوند.

به خواندن ادامه دهید

سنگ عقیق و هر آنچه که از لحاظ علمی درباره آن ...

رخدادها در سنگ های سست شده در برزیل هستند. هر قطعه ممکن است تا 75 سانتی متر برسد. نام های زیادی برای آن وجود دارد. عقیق کاذب عقیق لوله ای (Tubular Agate): [ تصویر سوم شماره 3 ] نوعی عقیق که ...

به خواندن ادامه دهید

ماده معدنی دیوپسید پیروکسن - بروزرسانی جدید 2021 ...

کیفیت سنگ های قیمتی به دو شکل وجود دارد: ستاره سیاه و کروم که شامل کروم است و به آن رنگ سبز غنی می بخشد. در مقیاس 5.5 - 6.5 در مقیاس Mohs ، خراش آن نسبتاً نرم است.

به خواندن ادامه دهید

آمیتیست - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بسیاری از سنگ‌های عقیق توخالی در جنوب غربی برزیل و اروگوئه در داخل خود حاوی مقداری کریستال آمتیست هستند. آمتیست در بسیاری از مناطق ایالات متحده وجود دارد.

به خواندن ادامه دهید

تهاتر کالا باید با برزیل به‌صورت جدی پیگیری ...

او ادامه داد: برزیل در بخش معدن، با دارا بودن سنگ آهن به میزان 340 میلیون تن، یکی از بزرگ‌ترین ذخایر سنگ آهن را دارد. معادن طلا و بوکسیت هم گستردگی دارند.

به خواندن ادامه دهید