• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی - شمیران گشت

آفریقای جنوبی ده جاذبه برتر آفریقای جنوبی خلیج پلتبرگ: این ساحل ماسه ای یکی از ویژگی های بارز خط ساحلی طلایی و وسیع آفریقای جنوبی است. تاکستان (کشور انگور). در بارل و استان بوش و انگور کیپ را امتحان کنید.

به خواندن ادامه دهید

گرمایش زمین و گیاهخواری | 39) خبرهای مرداد تا مهر 87

گرمایش زمین و گیاهخواری BE VEGAN, MAKE PEACE اردن آب بیشتری تولید خواهد کرد. برنامه ۹۹۰ میلیون دلاری آن کشور توسط شرکت "گاما انرژی" ترکیه افتتاح شد.

به خواندن ادامه دهید

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری کشور آفریقای ...

بزرگ‌ترین مکان حفاری دستی و یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی که در زمان خود، 2.7 تن الماس تولید کرد. این معدن در سال 1914 بسته شد و اکنون یک دهانه بزرگ پر از آب است.

به خواندن ادامه دهید

لیست شرکت های معدن در کنیا

کارخانه شستشوی زغال سنگ دست دومشستن زغال سنگ کارخانه قبل از چک لیست شرکت های عرضه معدن ذغال سنگ کد ظرفیت 3 تن در ساعت 50 تن در ساعت تجهیزات سنگ شکن سنگ فروش تجهیزات دست دوم کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 4000 تن در ر.خرید و فروش سنگ

به خواندن ادامه دهید

khabarban

بر اساس این گزارش، قیس سعید 72.71 درصد از آرای رأی دهندگان را به خود اختصاص داد. دور دوم انتخابات ریاس

به خواندن ادامه دهید

هتلهای افسانه ای

هتل فیندا هتلی بسیار مجلل می‌باشد که در منطقه حفاظت شده کوازولو-ناتال در آفریقای جنوبی بنا شده است. این هتل در مکانی کاملاً آرام واقع شده است که هیچکس جز شما، کارکنان هتل و حیات وحش در اطرافتان وجود ندارد.

به خواندن ادامه دهید

پادشاه زولوها درگذشت/ تصاویر

پادشاه زولو در قالب موقوفه اینگونیاما، مالک ۲۹ درصد اراضی استان کوازولو-ناتال است که تخمین زده می‌شود پنج میلیون نفر ساکنان آن عمدتا کشاورز و روستایی اند.

به خواندن ادامه دهید

بایگانی‌ها آفریقای جنوبی - تورهای لوکس فصل سفر

دوربان که در شمالی ترین منطقۀ استان ناتال کوازولو واقع شده است، از آب و هوایی گرمسیری بهره مند است که در تمام فصول سال گرمای خود را حفظ می‌کند. تابستانهای دوربان معمولا شرجی و کاملا گرم هستند.

به خواندن ادامه دهید

تاریخ کوه نوردی همدان

تاریخ کوه نوردی همدان. ده سال ، بیست سال ،سی سال چهل سال نزدیک به پنجاه سال است که فعالیت کوهنوردی داشته برنامه های زیادی را اجرا نموده ازجمله صعود بسیاری از قلّه های کشور ، صعودهای منطقه ای ...

به خواندن ادامه دهید

نام معدن زغال سنگ در داندی آفریقای جنوبی

[24/7 آنلاین] هزینه های ساختمان در هر متر مربع یوزباشی، آفریقای جنوبینام معدن زغال سنگ در داندی آفریقای جنوبیسنگ شکن زغال سنگ در آفریقای جنوبی معادن زغال سنگ داندی کوازولو ناتال آفریقای جنوبی گرمایش زمین و گیاهخواری 52 ...

به خواندن ادامه دهید

معمای عجیب ترین اجساد دیده شده در زمین

جهان ما پر از رمز و راز است. این بار به سراغ پرونده‌هایی مرموز خواهیم رفت. اجسادی عجیب که کشف‌شان مایه‌ی حیرت شده و پرسش‌های فراوانی را مطرح کرده است. پرسش‌هایی که هنوز هم برای بعضی از آنها پاسخ روشنی در دست نیست.

به خواندن ادامه دهید

نقشه کامل آفریقای جنوبی | آشنایی با استان ها و ...

کوازولو ناتال استان سرگرمی، سواحل رنگارنگ، اقامتگاه های کوهستانی با شکوه و ذخایر گاه های تفریحی است. همچنین داستان های مردم آفریقا را از میدان های جنگ تاریخی گرفته تا فرهنگ های قوی در این استان می توانید پیدا کنید.

به خواندن ادامه دهید

کوازولو-ناتال

کوازولو-ناتال (/ ک w ɑː ˌ z تو من تو n ə تی ɑː من / ، همچنین به عنوان KZN و معروف به "استان باغ" ؛ زولو: iKwaZulu-Natali; خوسا: کوازولو-ناتالا; آفریقایی: KwaZoeloe-Natal) هست یک استان از آفریقای جنوبی که در سال 1994 ایجاد شد زولو بانتوستان از ...

به خواندن ادامه دهید

درباره آفریقای جنوبی بخوانید

در یک معدن در بوتسوانا کشور آفریقای جنوبی، دومین الماس بزرگ جهان کشف شد شرکت الماس Lucara که دفتر آن در کانادا قرار دارد، اعلام کرد در معدن کاروو الماس ۱۷۵۸ قراط پیدا شد.

به خواندن ادامه دهید

داندی کوازولو ناتال آفریقای جنوبی

دو آیکون سنگ شکن ضامن سنگ شکن آهنگ همراه همه بالای 5 معدن صنعتی در آفریقای جنوبی تعریف دستگاه های سنگ ...

به خواندن ادامه دهید

جدیدترین‌های «آفریقای جنوبی»

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: بر اساس آمار رسمی از زمان آغاز ناآرامی‌

به خواندن ادامه دهید

لیدی اسمیت ، کوازولو-ناتال

لیدی اسمیت ، کوازولو-ناتال - Ladysmith, KwaZulu-Natal از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد Share Pin Tweet Send Share Send لیدی اسمی Emnambithi منطقه تجاری مرکزی لادیسمیت لیدی اسمی ...

به خواندن ادامه دهید

هجوم جستجوگران الماس به آفریقای جنوبی

پس از کشف چندین سنگ الماس‌مانند توسط یک چوپان، صدها جوینده الماس از سرتاسر آفریقای جنوبی به روستای «کواهلاتی» در استان «کوازولو» هجوم بردند. این سنگ‌ها، که توسط این چوپان در یک مرتع یافت شدند، ظاهری شبیه الماس دارند ...

به خواندن ادامه دهید

کارو - ویکی پدیا

ذغال سنگ نارس ذغال سنگ نارس در این باتلاق ها سرانجام به ذخایر زیادی از زغال سنگ تبدیل می شود که در آن استخراج می شود کوازولو-ناتال و در هایولد.

به خواندن ادامه دهید

آخرین اخبار «سنگ در منطقه» - خبربان

صفحه مربوط به آخرین خبرهای سنگ در منطقه به گزارش مهر به نقل از اویل‌پرایس، قیمت زغال‌سنگ چین پس از آنکه ۶۰ معدن زغال‌سنگ این کشور در بزرگترین منطقه تولید زغال‌سنگ آن با بارش شدید باران، سیل و رانش زمین مجبور به تعطیلی ...

به خواندن ادامه دهید

پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی ...

زوما متهم است که در سالهای 1998 و 1999 در زمانی که مدیر کل توسعه اقتصادی استان کوازولو ناتال بوده با یک شرکت تسلیحاتی فرانسوی به نام تالس جهت واگذاری مناقصات مورد نظر، زد و بند داشته و رشوه دریافت کرده است.

به خواندن ادامه دهید

دانلود مقاله سفید پوستان افریقای جنوبی

سفید پوستان افریقای جنوبیتاریخ سفید پوستان آفریقای جنوبی با سال 1652 زمانی که شرکت هلندی هند شرقی تاسیساتی را در کیپ بوجود آورد برمی گردد هلندیهایی که آن زمان به آفریقای جنوبی آمدند یا آورده شدند و در آن کشور سکنی گزیدند ...

به خواندن ادامه دهید

آفریقای جنوبی - شمیران گشت

آفریقای جنوبی کشوری با نژادهای مختلف است. که باعث شده فرهنگ آفریقای جنوبی بسیار گوناگون باشد. منابع معدنی فراوان و زیادی از جمله الماس وطلا باعث شده اقتصاد آفریقای جنوبی در این زمینه رونق زیادی داشته باشد.

به خواندن ادامه دهید