• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

سخت‌گیری هندی‌ها در قبال کیوی‌های صادراتی ...

نورانی افزود: یکی از اعضای انجمن تولید‌کنندگان کیوی در گیلان اعلام کرده که در دو سه ساله گذشته عده‌ای از باغداران از هورمون‌هایی به نام «داوینچی» که از ترکیه به طور قاچاق وارد شده استفاده کردند که این هورمون باعث درشت ...

به خواندن ادامه دهید

شرکت ماکیان دارو

در سال 1372 بعنوان یک شرکت وارد کننده داروهای دامپزشکی ، شروع به فعالیت نمود. تجربه و سابقه مدیران شرکت باعث شد تا در زمانی کوتاه امکان مراوده و همکاری با چندین شرکت اروپایی فراهم شود. از آن تاریخ تا به امروز ، غالب ...

به خواندن ادامه دهید

هند: تولیدکنندگان نفت نباید از مصرف‌کنندگان ...

وزیر نفت هند در رویدادی صنعتی گفت: به چند دلیل کشورهای تولیدکننده نفت نمی‌توانند از مصرف‌کنندگان باج بگیرند، تغییرهایی ایجاد می‌کنیم و تولید خودمان را خواهیم داشت و اولویت‌های خود را در کوتاه‌مدت تغییر می‌دهیم.

به خواندن ادامه دهید

هندی‌ها بار ایران به خاطر شپشک‌ برگشت زدند ...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود بصیری در پاسخ به چرایی توقف صادرات کیوی به هند گفت: چندی پیش هند محموله کیوی ایران را برگشت زد و اعلام کرد که آفات شپشک در کیوی وارداتی ایران وجود دارد.

به خواندن ادامه دهید

شرکت جهان شیمی - جهان شیمی - واردات و صادرات ...

شرکت جهان شیمی در سال ۱۳۷۰ در شهر تهران تاسیس گردید . در سالهای اولیه تاسیس, تهیه و تامین مواد اولیه صنایع غذایی و دارویی و صنایع تصفیه آب و صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع و نیز تجهیزات و لوازم مورد نیاز دانشگاه ها و موسسات ...

به خواندن ادامه دهید

واکسن «آسترازنکا» چه مشخصاتی دارد؟ | خبرگزاری ...

انیستیتو سرم سازی هند، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان واکسن در جهان است، تولید AZD۱۲۲۲ ، واکسن کووید ۱۹ آسترازنکا را با هدف سرعت بخشیدن به ایمن‌سازی عمومی و مهار همه‌گیری کرونا ویروس نوظهور در هند آغاز کرده است.

به خواندن ادامه دهید

هند معامله کنندگان ارزهای مجازی را به زندان ...

طبق قوانین جدید هند برای ممنوعیت استخراج، تولید، نگهداری، فروش یا معامله با ارزهای مجازی، متخلفین به زندان ...

به خواندن ادامه دهید

10 کانال برتر یوتیوب - ویرگول

در گذشته تولید ویدئو در پلتفرم یوتیوب بر عهده تولید کنندگان مستقل بود ولی جذابیت بسیاری از حوزه ها باعث شده که یوتیوب به تولید محتوا روی پلتفرم خودش بپردازه که بسیار هم در این ضمینه موفق بوده.

به خواندن ادامه دهید

صفحه اول - مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران

صفحه اول - مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران. فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها کلید خورد. فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها کلید خورد. 02632774346 پیغام گیر 09912691152.

به خواندن ادامه دهید

10 تولید کننده بزرگ برنج در جهان | جایگاه ایران ...

۱- هند اولین تولید کننده برنج در دنیا شرکت بنگال غربی، شرکت اوتار پرداش و شرکت پنجاب از بزرگترین پرورش دهندگان و تولید کنندگان برنج در کشور هند می باشد. در زیر به بررسی اجمالی سه ...

به خواندن ادامه دهید

مشخصات تولیدکنندگان کیوی در اختیار سازمان حفظ ...

رییس سازمان حفظ نباتات کشور اعلام کرد که به منظور رفع مشکلات صادرات کیوی به هندوستان قرار است فهرست تولیدکنندگان و مشخصات آنها در اختیار سازمان حفظ نباتات هندوستان قرار گیرد.

به خواندن ادامه دهید

گوارگام خوراکی، صنعتی، گوارگام عبدالقادر ...

عمده تولید این محصول توسط هند می باشد. مدت کاشت و برداشت گوارگام بسته به شرایط محیطی متفاوت می باشد، به عنوان نمونه، در کشور هند 90 روز زمان نیاز است اما در آمریکا این زمان به 20 الی 25 هفته می رسد.

به خواندن ادامه دهید

نمایشگاه ایران پلاست سال ۱۴۰۰ | پانزدهمین دوره ...

نمایشگاه ایران پلاست تهران سال 1400،ثبت نام در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست (IranPlast)2021،تقویم و تاریخ برگزاری،لیست شرکت کنندگان

به خواندن ادامه دهید

ریلاینس در امارات طرح پتروشیمی 2 میلیارد دلاری ...

ادنوک و ریلاینس هند به‌دنبال تولید محصولاتی برای پاسخگوی به تقاضای مصرف‌کنندگان برای پلاستیک هستند، این توافق درقالب قرارداد دو طرف در سال 2019 برای همکاری در صنعت پتروشیمی و همکاری در پالایشگاه رویس در ابوظبی است.

به خواندن ادامه دهید

نگرانی عمومی از آغاز زمستان پرهزینه؛ بحران ...

نگرانی عمومی از آغاز زمستان پرهزینه؛ بحران انرژی در اروپا چرا و چگونه رخ داد؟. اروپایی‌ها در پی بروز بحران انرژی خود را برای زمستانی طولانی، سرد و پرهزینه آماده می‌کنند؛ اما دلایل رخداد ...

به خواندن ادامه دهید

مهر سهند – گروه کارخانجات مهر سهند

گروه کارخانجات مهر سهند با آغاز فعالیت شرکت فولاد مهر سهند در سال 1387 و با ظرفیت تولید 320/000 تن انواع لوله و پروفیل فولادی در سال، به عنوان اولین هسته ی این مجموعه در استان آذربایجان شرقی آغاز به کار نمود.

به خواندن ادامه دهید

«جانسون» از توافق تجارت آزاد میان انگلیس و هند ...

در حالیکه وزرایی از هند و انگلیس امروز قرار است در هلی نو درباره توافق تجارت آزاد میان دو کشور مذاکره کنند، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس از این اقدام حمایت کرد.

به خواندن ادامه دهید

فهرست بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده محصولات ...

این فهرست بزرگترین کشورهای تولیدکننده محصولات کشاورزی است.تولید و مصرف محصولات کشاورزی، بر پایه معیارهای توزیع آب و هوای جغرافیایی، پوشش گیاهی، و اقتصاد یک کشور است که برای تولید محصولات مهم تلقی می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

شرکت کولاک، تولید مواد شیمیایی – تولید ضد یخ و ...

شرکت کولاک با نزدیک به ۳۰سال تجربه فعالیت و ابداع روش‌های نوین مهندسی در تولید مواد شیمیایی ، افتخار دارد علاوه بر تولید محصولات منحصر بفردی مانند DOTP و TOTM برای اولین بار در ایران، اکنون پا را فراتر گذاشته و اقدام به ...

به خواندن ادامه دهید

اعلام آمادگی ایران، هند و ازبکستان برای همکاری ...

بازار؛ گروه بین الملل: دومین نشست کارگروه مشترک ایران، ازبکستان و هند در خصوص راه اندازی و توسعه بندر چابهار و همچنین نقش پر رنگ این بندر استراتژیک در اتصال ترانزیتی میان آسیای میانه، افغانستان و هند برگزار شد.

به خواندن ادامه دهید

روایت لشکری قوچانی از "دلالی در تهیه‌کنندگی ...

روایت لشکری قوچانی از "دلالی در تهیه‌کنندگی سینما" / بیش از ۷۰ درصد "اقتصاد سینمای ایران آلوده است" / راهکاری ...

به خواندن ادامه دهید

انجمن وارد‌کنندگان سم‌: میزان سموم پرخطر در ...

مهدی حسینی یزدی، رییس انجمن وارد‌کنندگان سم و کود، گفت اکنون میزان استفاده از سموم پرخطر در بخش کشاورزی ایران ۲۳ درصد است و سهم سموم نسل جدید و کم‌خطر فقط ۵ تا ۷ درصد است.

به خواندن ادامه دهید

سریلانکا ۲۶ درصد چای کشور را تامین می‌کند ...

مدیر اجرایی سندیکای چای گفت: کشور‌های هند، سریلانکا و امارات متحده عربی، حدود ۹۰ درصد از چای مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند. باید به این نکته اشاره کنم که امارات متحده عربی یک باغ چای ندارد، اما جز اصلی‌ترین تامین ...

به خواندن ادامه دهید