• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

آموزش گام به گام بافتنی با دو میل برای مبتدی ها ...

بافت دانه از زیر: اصلاحی است که در بافتن به کار می رود.در بافت دانه از زیر، نخ آزاد را باید در پشت میل قرار دهید و با میله سمت راست، یک دانه از میل سمت چپ بگیرید و نخ را از زیر و از وسط دانه رد کنید.

به خواندن ادامه دهید

آموزش تصویری حرکات ساعد | ایران بدن

مکث کرده و دوباره حرکت را تکرار کنید. حرکت ساعد سیمکش دست بر عکس دستگاه سیم کش را در پایین تنظیم کرده و میله صاف را وصل کنید. میله را به اندازه عرض شانه گرفته کف دست‌ها به سمت پایین باشد.

به خواندن ادامه دهید

ورزش بارفیکس برای لاغری | فواید بارفیکس برای ...

بدن‌ تان را در تمام مدت سفت و منقبض نگه دارید. آرنج را خم کنید و گردن‌ تان را به میله برسانید. طوری که شانه‌ ها هم با میله مماس شوند. کمی مکث کنید. سپس دوباره آرنج را صاف کنید و به حالت اول ...

به خواندن ادامه دهید

میل گاردان و نحوه عملکرد و اجزای آن | دنیای ...

میل گاردان را به صورت یک تکه و دو تکه می سازند در اتومبیل هایی که فاصله بین گیربکس و موتور حداکثر ۵/ ۱ متر باشد از گاردان یک تکه و بیش از این فاصله از گاردان دو تکه استفاده می شود چون اگر طول گاردان یک تکه زیاد بلند باشد در ...

به خواندن ادامه دهید

انواع حرکات بارفیکس از مبتدی تا حرفه ای - ورزشی ...

3- چین آپ: حرکت چین اپ (بالا کشیدن چانه) بر روی دوسر بازوی شما متمرکز است. میله بارفیکس را با کف دستان خود طوری بگیرید که کف دستتان روبروی صورت باشد با کشیدن خود به سمت بالا احساس سوزش در عضلات دوسر بازو می کنید.

به خواندن ادامه دهید

4 روش ساخت و نصب انواع میله بارفیکس چند کاره و ...

برای جلوگیری از این چرخش می توانید مثل شکل اولِ این پست میله ها را به ستون پیچ کنید، یا اینکه مثل شکل زیر، سوراخی در ستون چوبی و در میله ایجاد کنید و یک میله ی کوچکتر از آن عبور بدهید که جلوی چرخش رو بگیره.

به خواندن ادامه دهید

نحوه کارکرد موتورهای احتراق داخلی پیستونی ...

چرخش میل لنگ توسط زنجیر یا تسمه یا به میل بادامک منتقل می شود و آن را نیز به چرخش در می آورد. با چرخش میل بادامک، اسبک ها که روی سر سوپاپ ها قرار دارند بالا و پایین می روند و در نتیجه سوپاپ های سرسیلندر بطور متناوب باز و ...

به خواندن ادامه دهید

سیستم تعلیق خودرو چه وظیفه ای دارد؟ | وبلاگ شیپور

همچنین میل تعادل را به کمک اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می‌کنند. از وظایف میله تعادل، حفظ تعادل اتاق خودرو در زمان دور زدن، پیچیدن و رانندگی در سطوح ناهموار و نامسطح است.

به خواندن ادامه دهید

آدمک‌ها و میله‌های فوتبال دستی

نصب میله‌ها کار بسیار ساده‌ای است. در مجموع ۲۶ آدمک با سه دروازه‌بان و یا بیست و دو آدمک با یک دروازه‎بان را باید در نظر گرفت. فقط مطمئن شوید که چهار میله در هر طرف از میز درست نصب شده باشد.

به خواندن ادامه دهید

یک عکس را در PowerPoint 2010 چرخان کنید

یکی از ساده ترین راه های چرخش یک عکس در یک اسلاید پاورپوینت این است که تصویر را بچرخانید.با این کار، به این معنی است که شما به سادگی تصویر را به صورت دستی چرخانید تا زاویه حاصل به میل خود شما باشد.

به خواندن ادامه دهید

گشتاور چیست

نقطه چرخش را انتخاب کنید که محاسبه گشتاورها را آن می سازد، اگر بیش از دو نیرو وجود دارد نقطه چرخش را جایی انتخاب کنید که یکی از نیروها در آنجا به جسم وارد می شود، در این صورت گشتاور نیرو حول آن ...

به خواندن ادامه دهید

انتقال نیرو توسط میله های دایره‌ ای – به زبان ...

در این مقاله شما را با یکی از مهم‌ترین کاربردهای مفهوم پیچش در مسائل مهندسی، یعنی انتقال نیرو توسط میله های دایره ای آشنا خواهیم کرد. در انتها نیز به منظور آشنایی با نحوه به کارگیری مفاهیم و روابط ارائه شده، به تشریح ...

به خواندن ادامه دهید

میل موجگیر چیست؟ - مجله یدک یار

"میل موجگیر" که به آن میل تعادل و یا استرس بار نیز گفته می‌شود میله ای از جنس فولاد است که در دو سر خود دارای بوش بوده و اغلب میان دو چرخ یک محور قرار می‌گیرد تا بتواند دو چرخ را به یکدیگر متصل کند.

به خواندن ادامه دهید

میله بارفیکس سه لول سرگرد NEW-LINE | فروشگاه ورزشی ...

میله بارفیکس سه لول سرگرد NEW-LINE - دارای عرض 63 تا 100 سانتیمتر است - از جنس فولاد می‌باشد - دارای دستگیره‌های اسفنجی در دو طرف - محصول چین لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

به خواندن ادامه دهید

آموزش انواع بارفیکس و تاثیر هریک از آنها بر عضلات

میله را محکم بگیرید فاصله دست ها باید کمی بیش از عرض شانه باشد و کف دست‌ها رو به جلو از میله آویزان شوید با انقباض عضلات پشت سعی کنید خود را به سمت بالا بکشید تا جایی که چانه بالاتر از میله قرار گیرد.

به خواندن ادامه دهید

تفاوت بین لحظه و گشتاور: بینش دقیق

فرض کنید یک میله در نقطه مرکزی ثابت کرده اید. حالا اگر به نقطه انتهایی نیرو وارد کنید شروع به چرخش و چرخش می کند که این به دلیل گشتاور است. حال اگر این میله از یک سر به دیوار ثابت شود و سر ...

به خواندن ادامه دهید

آموزش انواع بارفیکس و تاثیر هریک از آنها بر عضلات

میله را محکم بگیرید فاصله دست ها باید کمی بیش از عرض شانه باشد و کف دست ها رو به جلو از میله آویزان شوید با انقباض عضلات پشت سعی کنید خود را به سمت بالا بکشید تا جایی که چانه بالاتر از میله قرار گیرد.

به خواندن ادامه دهید

قانون GRASHOF: موارد ، مکانیسم ها ، مثال ها ...

میله با چرخش خود قسمت داخلی سوپاپ ماسوره ای را به نسبت بیرون آن می چرخاند. از آن جایی که قسمت داخلی سوپاپ ماسوره ای نیز به میل فرمان (و در نهایت به فرمان متصل است) میزان چرخش نسبی بین ...

به خواندن ادامه دهید

علت خرابی میل موجگیر | اپلیکیشن زینگ | باربری ...

میل تعادل ( Stabilizer، Sway Bar، Anti Roll Bar) یا به اصطلاح مکانیکها میل موج گیر، در اکثر موارد برای بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن آن در خودروها بکار می روند. میله تعادل یک میله فولادی است که در دو سر دارای بوش بوده و غالبا ...

به خواندن ادامه دهید

حرکت چیست ؟ — به زبان ساده - مجله فرادرس

هر چند که حرکت پیستون به شکل رفت و برگشتی است، لیکن به علت چرخش قسمت لنگ در میان سر بزرگ شاتون این حرکت به شکل چرخشی در می‌آید و در نهایت ما چرخش مطلوب خوبی را از سر میل لنگ می‌گیریم که می‌توان آنرا به نوک فیلتر تشبیه کرد.

به خواندن ادامه دهید