• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

secretariat در فارسی - انگلیسی-فارسی فرهنگ لغت | در Glosbe

en the office or department of a government secretary. Their comrades in Trivandrum would march to the Secretariat. رفقای آنها در تریواندروم باید به سوی دبیرخانه راهپیمایی میکردند. en.wiktionary. ترجمه‌های ایجاد شده الگوریتمی را نشان دهید.

به خواندن ادامه دهید

ویزای هند | قیمت ویزای هند | انواع ویزاهندوستان ...

ویزای هند, اخذ ویزای الکترونیکی هند, قیمت ویزای هند, ویزای فوری هند, کارگز ویزای هندوستان, مرکز صدور ویزا هند - قاره پیما همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمائید برای ثبت سفارش ویزای هند در قاره پیما 4 مرحله وجود دارد :

به خواندن ادامه دهید

بزرگترین مجسمه پرنده جهان در پارک طبیعی جاتایو

بزرگترین مجسمه پرنده جهان را می توان در هند پیدا نمود. این مجسمه درون پارک طبیعی به نام جاتایو قرار گرفته و عقابی است که تنها یک بال دارد و بر زمین افتاده.

به خواندن ادامه دهید

مخفف عبارت TRV

در جستجوی پیشرفته با وارد کردن عبارت مخفف، تمامی حالت های مخفف شده از آن عبارت را خواهید یافت. ... Trivandrum, India - Trivandrum (Airport Code) Tank Recovery Vehicle Two Rider Vehicle (type of All Terrain Vehicle)

به خواندن ادامه دهید

Buy Branded Gas Stove Online|Glass Cooktops|Designer …

Latest stylish glass cooktop in India, Designer Glass Cooktops. Crystal Metal Art Gold 2B, Buy Gas Stove Online, Designer Cooktop. Crystal Metal Art Gold 3B

به خواندن ادامه دهید

بهترین شهرهای هند - مجله گردشگری ایسفر

در سال ۲۰۱۵، روزنامه تایمز هند اعلام کرد حیدر آباد یکی از بهترین شهرهای هند برای زندگی است. ... ۱۰.تریواندروم (Trivandrum)، شهری که طبیعت والهام بخشی به هم گره می خورند.

به خواندن ادامه دهید

معرفی فرودگاه بین‌المللی تریواندروم هند

امروز می خواهیم تا یکی دیگر از فرودگاه های کشور پهناور هند را به شما معرفی نماییم، فرودگاه بین المللی تریواندروم (Trivandrum International Airport). این فرودگاه که در شهری به همین نام قرار دارد، به عنوان ...

به خواندن ادامه دهید

فرودگاه تریواندروم ؛پنجمین فرودگاه بین المللی ...

پنجمین فرودگاه بین المللی و بزرگ کشور هند که امکانات قابل توجهی را در اختیار مسافران به هند را دارا می باشد فرودگاه تریواندروم می باشد. این فرودگاه علاوه بر حمل و نقل بار و مسافرین جهت عملیات های نظامی نیز مورد استفاده ...

به خواندن ادامه دهید

افزایش نمره آیلتس در هندوستان Archives - آموزش حرفه ...

در کشور هند 64 مرکز آزمون وجود دارد این مراکز در جیپور (Jaipur)، تری واندروم (Trivandrum) و آمریستار (Amritsar) واقع شدند. بیش از 7000 موسسه، سازمان و کارفرما در سراسر جهان نتایج آیلتس را مورد پذیرش قرار می دهند.

به خواندن ادامه دهید

TVM چیست؟-تعاریف TVM | مخفف یاب - Abbreviation Finder

TVM در متن ایستاده است در مجموع ، TVM مخفف یا کلمه اختصاری است که به زبان ساده تعریف شده است. این صفحه نشان میدهد که چگونه TVM در انجمن های پیام رسانی و چت ، علاوه بر نرم افزار شبکه های اجتماعی مانند VK ، Instagram ، …

به خواندن ادامه دهید

آخرین خبر | پژوهشگر سیستان وبلوچستان موفق به ...

وی ادامه داد: این مراسم در تاریخ ۲۸ آگوست در شهر تریواندروم Trivandrum کشور هندوستان برگزار گردید. گفتنی‌ست دکترمحمدرضا ناروئی راد نزدیک به ۶۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و کنفرانس های بین المللی به چاپ و ارائه نموده ...

به خواندن ادامه دهید

Google Maps

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

به خواندن ادامه دهید

برنامه‌های غربالگری برای تشخیص زودهنگام و ...

تنها مطالعه وارد شده در مناطق روستایی شهر تیواندروم (Trivandrum) در کرالا، هند، انجام شد. این مطالعه شامل 191,873 بزرگسال به ظاهر سالم 35 سال یا بالاتر و ساکن در 13 خوشه با میانگین 14,759 شرکت‌کننده در هر خوشه بود.

به خواندن ادامه دهید

درخواست رسمی ویزای هند - برای eVisa هند درخواست دهید

Trivandrum در بنارس ویشاکاپاتنام بندرها برای بهره مندی از مسافران کشتی مسافربری ، دولت هند همچنین از 5 بندر مهم هند زیر برای واجد شرایط داشتن دارندگان الکترونیکی ویزا هند (eVisa هند) برخوردار است:

به خواندن ادامه دهید

معنی kerala به فارسی - فست دیکشنری

معنی kerala به فارسی, استان کرالا (در جنوب باختری هند ـ مرکز: Trivandrum ـ 38855 کیلومتر مربع) دیکشنری و مترجم متن دو زبانه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

به خواندن ادامه دهید

هواپیمایی عمان ایر، معرفی ایرلاین های ایران و ...

هواپیمایی عمان ایر، ایرلاین حامل پرچم کشور عمان است که هم اکنون با ۵۱ هواپیما در ناوگان پروازی خود به ۵۰ مقصد در ۲۷ کشور جهان پرواز مسافربری و باری دارد.

به خواندن ادامه دهید

بهترین شهرهای هند - مجله گردشگری ایسفر

ساخته است که در بین نادر اتفاق می افتد مکانهایی برای بازدید در Trivandrum. در واقع ، نایار سد دریاچه ای است که بر فراز رودخانه نایار ساخته شده است و یک مکان واقعاً جذاب را شامل می شود که توسط ...

به خواندن ادامه دهید

تعریف TRV: Trivandrum, هند - Trivandrum - Trivandrum, India ...

TRV = Trivandrum, هند - Trivandrum به دنبال تعریف کلی TRV هستید ؟ TRV به معنای Trivandrum, هند - Trivandrum است. ما مفتخر به لیست مخفف TRV در بزرگترین پایگاه داده اختصارات و کلمات اختصاری هستیم.

به خواندن ادامه دهید

هواپیمایی عمان ایر، معرفی ایرلاین های ایران و ...

پرواز به مقاصد دیگر با سرعت زیاد و با خدمات Trivandrum در ماه نوامبر آغاز شد، کویت و کراچی در ماه اکتبر و در ماه ژانویه سال ۱۹۹۴ پرواز به کلمبو انجام گرفت.

به خواندن ادامه دهید

پروازهای ارزان به TRV Trivandrum از قیمت ‎ریال 79,755,744 ...

پرواز خود به Trivandrum (TRV) را با ‎ریال 79,755,744 رزرو کنید. Destinia ارزان‌ترین بلیت‌های پرواز به ...

به خواندن ادامه دهید