• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

طرح توجیهی اکتشاف و استخراج معدن کرومیت و باریت - تدوین ...

کرومیت که با استفاده از سنگ معدن کروم کانی کرومیت بدست می آید ، دارای رنگ سیاه قهوه ای تا سیاه آهنی می باشد . این فلز دارای نقطه ذوب 2130 درجه سلسیوس ، وزن مخصوص 6.4 گرم بر سانتی مترمکعب و سختی 5.5 می باشد .

به خواندن ادامه دهید

تیرچه کرومیت چیست ؟ - شرکت فراسازان آویژه – تولید کننده ...

تیرچه کرومیت چیست ؟ تاریخچه سقف کرمیت. سقف کرمیت از سال 1356 به صورت یک طرح مقدماتی در مهندسی ارتش برای اصلاح سیستم طاق ضربی مورد استفاده قرار گرفت و پس از دریافت مجوز رسمی از وزارت صنایع سنگین و وزارت صنایع در سال 1360 شروع ...

به خواندن ادامه دهید

تیرچه کرومیت | سقف کرومیت | سقف تیرچه کرومیت

تیرچه کرومیت فلزی. جنس این تیرچه ها فلزی است و پیش ساخته می باشند. در پاشنه این تیرچه ها از ورق های فولادی با ضخامت ۳ میلی متر یا ۴ میلی متر استفاده شده است و در بال فوقانی شان نبشی قرار داده شده است.

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت و هر آنچه که باید از آن بدانید - ژوپیتر | بررسی ...

الزامات سقف کرومیت: فاصله آزاد تیرچه ها نباید از ۷۵ سانتی متر تجاوز کند. عرض بال تحتانی تیرچه در صورت استفاده از بلوک های سفالی یا سیمانی نباید کمتر از ۱۲ سانتی متر و ۲/۷ ضخامت سقف باشد. در صورت استفاده از بلوک پلی استایرن این عرض نباید کمتر از ۱۴ ساتنی متر و ۲/۷ ضخامت سقف باشد.

به خواندن ادامه دهید

روشهای متداول فرآوری کرومیت « شبكه معدني ايران IRAN MINE NET

به طورکلی با توجه به ناخالصی‌های موجود در کرومیت (به صورت باطله همراه با گانگ‌های موجود در متن سنگ) با پرعیارسازی آن بویژه با استفاده از روش‌های ثقلی ( Gravity conventration) عیار کرومیت‌های کم عیار ...

به خواندن ادامه دهید

فوم تیرچه کرومیت | فوم سقفی تیرچه کرومیت | قیمت فوم سقفی ...

با استفاده از این نوع فوم سقفی می توان وزن کلی ساختمان را هم کمتر کرد. به طور کلی می توان گفت با استفاده از فوم تیرچه کرومیت در هزینه و زمان اجرای پروژه صرفه جویی قابل توجهی می شود.

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت و هر آنچه که باید از آن بدانید - ژوپیتر | بررسی ...

در سقف های کرومیت با قالب موقت جنس قالب ها عموماً فلزی می باشد . در این متد قالب ها پس از بتن ریزی باز می شوند. در روش دوم به دلیل عدم استفاده از بلوک در سقف وزن آن نسبت به روش اول کمتر می باشد.

به خواندن ادامه دهید

بهترین سقف برای اسکلت فلزی - فایف

استفاده از سقف کرومیت برای اسکلت فلزی. سقف ها قسمت هایی از ساختمان هایی با اسکلت فلزی هستند که با توجه به مقاومت سازه ای با استفاده از مواد گوناکون به روش های مختلف ساخته می شوند.

به خواندن ادامه دهید

طراحی ابعاد بهینه پایه در معدن کرومیت فاریاب با توجه به ...

از این رو در این مقاله با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی به ارزیابی و مدیریت ریسک ایمنی در معادن روباز کرومیت فاریاب پرداخته شده است.

به خواندن ادامه دهید

چرا نباید از سقف تیرچه کرومیت در سازه‌های بتنی استفاده شود ...

سقف تیرچه کرومیت به سقف‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از تیرچه‌های با جان باز در ترکیب با بتن ساخته می‌شود.. کرومیت سقف جدیدی که دارای یکپارچه و استحکام می‌باشد.. با توجه به این که این نوع سقف در مقایسه با سایر سقف‌ها ...

به خواندن ادامه دهید

مقاله بررسی کاربردی غشای نانوفیلتراسیون اصلاح شده با ...

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای 5 صفحه است به صورت فایل pdf در اختیار داشته باشید.

به خواندن ادامه دهید

اجرای سقف تیرچه کرومیت

در صورت استفاده از این نوع بلوک ها در اجرای سقف تیرچه کرومیت ، باید سطح بلوک های تحتانی را با رابیتس پوشاند. ارتفاع و طول بلوک ها وابسته به ضخامت کل سقف و نیز فاصله تیرچه ها از هم می باشد.

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت و ویژگی های آن | سقف وافل

سقف کرومیت به نوعی از سقف تیرچه بلوک که از تیرچه های فلزی با جان ساز جهت ساخت آن استفاده می شود، سقف کرومیت می گویند. این سقف در سازه های فولادی اجرا شده و به عنوان سقفی جدید با استحکام و یکپارچگی بالا شناخته می شود. همچنین به دلیل مزایای فراوان خود در مقایسه با سایر سقف ها، در سازه های گوناگون به کار گرفته می شود.

به خواندن ادامه دهید

سقف عرشه فولادی، از تولید تا اجرا و فروش - گروه صنعتی عرشه ...

آشنایی با آخرین متدها و تکنولوژی های سقفهای فوق کوتاه usfb. استفاده از الیاف ماکروکربن و فلزی در بتن جایگزین میلگردهای حرارتی، استفاده از افزودنی بتن و انواع الیاف بتن نقشه راه و راهبردهای شرکت

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت چیست؟ | مزایای سقف کرومیت | تیرچه کرومیت

در سیستم‌های سقف تیرچه کرومیت، از تیرچه‌های فولادی با جان باز و ترکیب با بتن استفاده می‌شود و برای پر کردن فضای خالی بین سیستم‌های سقف کرومیت، از قالب‌های ثابت، کامپوزیت، فوم و یا هر پرکننده سبک دیگر، استفاده می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت، اجزا و مزایا و معایب - طراح سازه

در این مقاله از وبسایت طراح سازه، به معرفی سقف کرومیت یا به عبارتی سقف تیرچه فولادی با جان باز پرداختیم. بعد از معرفی اجزای سقف کرومیت، مراحل بارگذاری تیرچه ها را بیان کرده و سپس به مهمترین تفاوت عملکردی سقف کرومیت و سقف ...

به خواندن ادامه دهید

بایگانی‌های تفاوت سقف کرومیت و تیرچه بلوک - عمران مبین

کاربرد سقف تیرچه کرمیت که با استفاده از تیرچه های فولادی ساخته می شوند. در مهندسی عمران، از اوایل دهه شصت در کشور ایران شروع شد. ولی از حدود ۱۵ سال پیش استفاده از آن ها نسبت به قبل افزایش پیدا کرد.

به خواندن ادامه دهید

کرومیت | فوم (یونولیت) سقفی شیراز

در روش سقف کرومیت از تیرچه‌های فولادی با جان باز در ترکیب بتن استفاده می‌شود. استفاده از سقف کرومیت مزایای بسیاری از جمله کاهش وزن سقف، کاهش هزینه، نصب آسان، امکان اجرای همزمان چند سقف و….

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - ساختمانچی

استفاده از ترکیبات شیمیایی کروم در سال‌های اخیر توسعه فراوانی یافته است به‌طوری‌که روز به روز بر مقدار تقاضا و کاربرد ترکیبات کروم در صنایع بخصوص صنعت رنگسازی، چرم‌سازی‌ و دباغی پوست، نساجی و آبه‌کاری، صنایع چوب، چاپ، کاشی‌سازی (سرامیک)، حفاری، سونداژ، روغن‌سازی، صابون‌سازی، شمع‌سازی، کبریت‌سازی و عکاسی افزوده می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

صفحه اصلی - استودیو ساختمانی ممارت

سقف کرومیت سقف کرومیت نوعی سقف تیرچه بلوک است که برای ساخت آن از تیرچه فلزی با جان باز استفاده می شود. کرومیت در سازه های فولادی اجرا می شود و نوعی سقف جدید است که از استحکام و یکپارچگی بالا ...

به خواندن ادامه دهید

تیرچه کرومیت - تیرچه فلزی با جان باز - بتن پیش تنیده امروز

با استفاده از تیرچه‌های کرومیت بتن­‌ریزی چندین سقف به طور همزمان نیز امکان­پذیر می‌­باشد. استفاده از تیرچه کرومیت، موجب بالا رفتن سرعت اجرای سقف می­‌شود و در صورت اجرای حرفه‌­ای نیازی به ...

به خواندن ادامه دهید

سقف کرومیت چیست ؟ - تیرچه کرومیت چیست؟ - قیمت مواد معدنی ...

تیرچه کرومیت چیست؟ تیرچه کرومیت نوعی تیرچه پیش ساخته فلزی مانند تیرچه سفالی فندوله ای و بتنی می باشد با این تفاوت که در بال تحتانی یا پاشنه تیرچه کرومیت به جای استفاده از ۲ عدد میلگرد و بتن از ورق فولادی ۳ یا ۴ میل و در ...

به خواندن ادامه دهید

SID.ir | اکتشاف کروميت با استفاده از آناليز داده هاي ...

اکتشاف کرومیت با استفاده از آنالیز داده های مغناطیس سنجی هوایی 1:50000 آبدشت, اسفندقه کرمان. علوم زمین, [online] 24(94 (زمین شناسی مهندسی و محیط زیست)), pp.51-58.

به خواندن ادامه دهید

یونولیت | قیمت یونولیت سقفی | خرید و فروش یونولیت کرومیت ...

یونولیت کرومیت در سقف پلیمری کرومیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از بلوک‌ها در این سقف موجب کاهش 20 درصدی مصرف تیرچه و کاهش 7 درصدی فولاد خواهد شد.

به خواندن ادامه دهید

تیرچه کرومیت و تیرچه پاشنه بتنی خانی در تهران - تیرچه ...

تیرچه کرومیت و تیرچه پاشنه بتنی خانی شماره های تماس 09122240945 09372240945? گروه تیرچه سازی خانی بعنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تیرچه صنعتی و تیرچه بتنی و همچنین خرپا سقف با سال ها تجربه مفید به پشتوانه مدیران و مهندسین ...

به خواندن ادامه دهید

انواع تیرچه سقفی | انواع تیرچه کرومیت و بتنی | تیرچه سقفی ...

با استفاده از این نوع تیرچه، سقف‌ها ضخامت کم‌تر اما استحکام بالا‌تری دارند. در هنگام استفاده از این نوع تیرچه سقفی مصرف بلوک در حدود 25 تا 30 درصد کاهش پیدا می‌کند.

به خواندن ادامه دهید

سقف تیرچه کرومیت | گروه مهندس پلاس

سقف تیرچه کرومیت. سیستم سقف کُرمیت از تیرچه های فولادی با جان باز در ترکیب با بتن استفاده می شود. در ساخت تیرچه های مذکور از یک تسمه، در بال تحتانی و نیز یک میلگرد خم شده در جان استفاده می شود ...

به خواندن ادامه دهید

تهیه کرومات سدیم - INCHGD

مقمه و تئوری : کروم یکی از عناصر جدول تناوبی است که دارای نشان Cr و عدد اتمی 24 می‌باشد.کروم به شکل سنگ معدن کرومیت (H 2 CrO 4) استخراج می شود.این عنصررابصورت تجاری با حرارت دادن این سنگ معدن در حضور ...

به خواندن ادامه دهید

انواع سقف های ساختمانی و نکات مهم آنها {مزایا + معایب ...

تیرچه کرومیت نوعی سقف پیش ساخته می باشد، مانند سقف تیرچه بلوک که شباهت زیادی به سقف تیرچه و بلوک دارد. برای ساخت سقف تیرچه کرومیت از تیرچه فولادی با جان باز در ترکیب با بتن، استفاده می شود.

به خواندن ادامه دهید

معرفی انواع تیرچه - مزایا و معایب + راهنمای خرید و کاربرد

با تیرچه کرومیت وزن سقف تا حدود ۳۰ درصد کاهش می یابد که آن هم به دلیل کاهش بتن پوششی می باشد. باعث یکپارچگی اسکلت و سقف می شود. برای بوجود آوردن یکپارچگی باید از کلاف عرضی استفاده شود.

به خواندن ادامه دهید

قیمت تیرچه کرومیت امروز | قیمت تیرچه فلزی ، تولید تخصصی ...

الف : نوع ورق استفاده شده در بال تحتانی تیرچه کرومیت. برای تولید تیرچه فلزی از ورق های فولادی با ضخامت حداقل ۳ میلیمتر و بستگی به بارگذاری های مختلف تا ۵ میلیمتر استفاده می شود. همچنین عرض این ...

به خواندن ادامه دهید

اکتشاف کرومیت با استفاده از آنالیز داده‌های مغناطیس‌سنجی ...

با توجه به این امر و اختلاف مغناطیسی کرومیت با سنگ‌های در برگیرنده، سعی بر این بود تا با استفاده از داده‌های ژئوفیزیک هوایی، ذخائر کرومیت برگه 1:50000 آبدشت مورد پی‌جویی قرار گیرد.

به خواندن ادامه دهید

تیرچه کرومیت؛ تمام آنچه که باید حتما بدانید! | عمران وب

تیرچه کرومیت نوعی سقف پیش ساخته می باشد، مانند سقف تیرچه بلوک که شباهت زیادی به سقف تیرچه و بلوک دارد. برای ساخت سقف تیرچه کرومیت از تیرچه فولادی با جان باز در ترکیب با بتن، استفاده می شود. با توجه به اینکه سقف تیرچه بلوک ...

به خواندن ادامه دهید

سقف کامپوزیت کرومیت چیست؟

در سقف کامپوزیت کرومیت با استفاده از قالب‌های فلزی کلیه فضاهای خالی که در میان تیرچه‌ها وجود دارد، قالب‌بندی می گردد و در نهایت و پس از پایان بتن‌ریزی، این قالب‌ها از سقف جمع‌آوری و حذف می‌شوند.

به خواندن ادامه دهید