• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

بیم رکود در بازار ورق فولادی... - مرکزآهن

به گفته برخی منابع خبری قیمت کارآمد پیشنهادی به میزان 600-595 دلار به ازای هر تن می باشد. در ماه نوامبر کشور هند و کره جنوبی معامله ای را تنظیم نکرده اند زیرا قیمت های پیشنهادی خریداران در مناقصات ...

به خواندن ادامه دهید

قیمت گازوئیل 4 آذر 1400 - بازار نفت و گاز پتروشیمی

قیمت گازوئیل تغییر می‌کند؟ به گزارش بازار نفت و گاز قیمت گازوئیل نسبت به روز گذشته ۰.۳۸ دلار افزایش یافت و اکنون قیمت جهانی هر تن گازوئیل در تاریخ ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ قیمت هر گازوییل ۶۸۸.۶۳ دلار می باشد.

به خواندن ادامه دهید

هند: تا ۵۰ سال دیگر کربن خنثی می‌شویم - BBC News فارسی

هند در سال ۲۰۱۹ به ازای هر نفر از جمعیت خود ۱.۹ تن دی‌اکسید کربن منتشر کرده در حالی که این رقم در همین سال ...

به خواندن ادامه دهید

ثبات قیمت جهانی کود کلرید پتاسیم در ۱۲ ماه ...

بر اساس گزارشات جهانی منتشر شده، در حالی که قیمت هر تن کود اوره از ابتدای۲۰۲۱ تا به امروز ۳۶۶دلار افزایش یافته، قیمت کود کلرید پتاسیم در ۱۲ماه گذشته روی نرخ ۲۰۲ دلار و ۵۰ سنت ثابت باقی مانده است.

به خواندن ادامه دهید

قیمت ورق کشورهای آسیایی - مرکزآهن

قیمت های بالاتر در هفته گذشته توسط خریداران با استقبال روبرو نشده است به همین علت معاملات صادراتی در هفته جاری به قیمت 565-545 دلار به ازای هر تن منعقد شده است که نسبت به هفته گذشته از نرخ کم تری برخوردار می باشد.

به خواندن ادامه دهید

کاهش تقاضا هم جلوی افزایش قیمت واردات محصولات ...

افزایش قیمت های داخلی قراضه ترکیه در واکنش به افزایش قیمت های وارداتی و تقاضا برای قراضه فولادی داخلی ترکیه در روز دوشنبه 18 اکتبر 4،070-4،655 لیر به ازای هر تن بود ، در مقایسه با 3،645-4،355 لیر به ازای هر تن هفته قبل.

به خواندن ادامه دهید

کاهش قیمت قراضه در هند - آرتان پرس | مرجع رسمی ...

قیمت قراضه در هند در هفته جاری به دلیل عدم حضور ترکیه در بازار جهانی قراضه کاهش یافته است. متال بولتن قیمت قراضه بریده شده وارداتی هند را ۳۱۷٫۵۷ دلار در هر تن ارزیابی کرد، در حالی که هفته قبل قیمت آن ۳۲۳٫۲۰ دلار در هر تن ...

به خواندن ادامه دهید

قیمت بیلت - قیمت سنگ آهن - blogfa

در نتیجه افزایش 150 تا 200 دلار هر تن قیمت محصولات فولادی نسبت به اواخرسال 2009 یک الزام شد. این کار تقریبا انجام شده ولی مشکل اینجاست که کمبود موجودی که به دلیل افزایش قیمت ها رخ داده موجب بالا رفتن سطح تولید شده است.

به خواندن ادامه دهید

تحولات بازار صادراتی ورق فولادی آسیا - مرکزآهن

افزایش قیمت ورق سیاه پیشنهادی کره جنوبی به هند پیشنهادات قیمت ورق سیاه کره جنوبی به هند به میزان 10 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است و در حال حاضر به میزان 620-615 دلار به ازای هر تن می باشد. . این قیمت نسبت به قیمت ورق سیاه ...

به خواندن ادامه دهید

واردات فولاد خلیج فارس : خریداران،به دلیل کاهش ...

در تاریخ 7 سپتامبر،ارزیابی هفتگی Fastmarkets ، برای کلاف گرم وارداتی، cfr جبل علی امارات متحده ی عربی،980-950 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به قیمت 990-960 دلاری در تاریخ 31 اوت،کاهش قیمت مشاهده می شود.

به خواندن ادامه دهید

قیمت بیلت فولادی ثانویه داخلی هند ۲۶ دلار به ...

به گزارش آرتان پرس و به نقل از متال بولتن قیمت شمش آهن ( بیلت فولادی ثانویه داخلی هند | به شمش تولید شده از قراضه گویند) در هفته منتهی به روز جمعه ۲۷ آگوست ۱۹۰۰ روپیه (۲۶ دلار) به ازای هر تن کاهش یافت .

به خواندن ادامه دهید

قیمت مس | شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

هر مس در روزهای مشابه هفته گذشته یعنی در تاریخ پنجشنبه 16 دی 1400 با رقم 9,546.5 دلار داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش 1.66 درصدی یا 159 دلار مس نسبت به هفته گذشته می باشد.

به خواندن ادامه دهید

پتک آنلاین – فروشگاه آنلاین صنعتی

308,000,000 ریال به ازای هر 1 تن قیمت به ازای هر یک کیلوگرم 308000 ريال این محصول به صورت بیگ بگ های یک تنی عرضه میشود و قیمت لحاظ شده برای یک تن میباشد.

به خواندن ادامه دهید

گزارش تفصیلی قیمت محصولات پتروشیمی در بازارهای ...

در هند، قیمت این محصول به 1125 دلار رسید و نسبت به هفته گذشته کاهش 5 دلاری داشت. در پاکستان، قیمت LDPE با 10 دلار کاهش 1180 دلار به ازای هر تن به صورت CFR عرضه شد.

به خواندن ادامه دهید

قیمت آجر فشاری (تنی) - بازار آنلاین لوازم و مصالح ...

قیمت درج شده برای هر تن میباشد. هر تن به طور تقریبی معادل 450 قالب آجر میباشد. مقادیر سفارش: نیسان معادل 2 تن خاور معادل 5 تن بادستان معادل 8 تن به مقادیر فوق هزینه حمل افزوده میگردد.

به خواندن ادامه دهید

واکاوی هزینه-فایده تولید آهن و فولاد - تجارت‌نیوز

به گزارش انجمن بین‌المللی آهن و فولاد، در تولید فولاد به روش کوره بلند 2.5 تن کربن دی‌اکسید به ازای هر تن فولاد تولید می‌شود، در حالی که در روش احیای مستقیم، هر تن فولاد تولیدی 0.7 تن کربن دی اکسید تولید می‌کند.

به خواندن ادامه دهید

سقوط یک بالگرد نظامی در هند - تابناک | TABNAK

سقوط یک بالگرد نظامی در هند. اطلاعاتی از سرنوشت مابقی سرنشینان این هلیکوپتر منتشر نشده است. کد خبر: ۱۰۹۲۰۴۹. تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 08 December 2021. نیروی هوایی هند امروز (چهارشنبه) تایید ...

به خواندن ادامه دهید

چالش‌های فرمول جدید قیمت‌گذاری خوراک اتان ...

به استناد این فرمول امروز و با احتساب ٨,٥ سنت در مترمکعب گاز طبیعی، قیمت اتان حدود ۱۵۷ دلار به ازای هر تن می‌شود که به واقعیت‌های حال حاضر سایر کشورهای تولید‌کننده اتان نزدیک‌تر است.

به خواندن ادامه دهید

قیمت روی | شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

هر روی در روزهای مشابه سه ماه گذشته یعنی در تاریخ شنبه 17 مهر 1400 با رقم 3,165.25 دلار داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش 13.95 درصدی یا 441.75 دلار روی نسبت به سه ماه گذشته می باشد.

به خواندن ادامه دهید

اگر iPhone SE 2 معرفی شود، خط تولید آن را در هند ...

فرایند تولید در هند می تواند منطقی تر از پرداخت مالیات سنگین به ازای هر دستگاه باشد. سوال دیگری که برای شما ممکن است بوجود بیاید، انتخاب کشور هند است.

به خواندن ادامه دهید

افت ناگهانی قیمت ورق سیاه آسیا - مرکزآهن

افت قیمت ورق سیاه در بازار داخلی چین به دنبال کاهش فعالیت تجاری قیمت ورق سیاه در بازار داخلی کشور چین تا تاریخ 24 نوامبر افت کرده است.قیمت ورق سیاه در بازار شرق چین به میزان 4130-4100 یوان (627-622 دلار) به ازای هر تن بوده که نسبت ...

به خواندن ادامه دهید

روند قیمت فولاد صادراتی ایران، رشد ۱۳ دلاری شمش ...

در هفته گذشته، قیمت میانگین بیلت صادراتی ایران، ۵۵۵.۵ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، رشد قابل توجه ۲.۴ درصدی (معادل ۱۳ دلار به ازای هر تن) را نشان می‌دهد. قیمت میانگین اسلب صادراتی ایران نیز ۶۰۰ دلار به ...

به خواندن ادامه دهید

رشد قیمت بیلت هند بدنبال افزایش قیمت آهن اسفنجی ...

قیمت آهن اسفنجی در خارج از هند ، توسط فست مارکت در ۳۰ جولای ۳۲٫۳۰۰-۳۲٫۵۰۰ روپیه در هر تن ، افزایش ۱۰۰۰ روپیه در هر تن در هفته را نشان می دهد. رشد بیلت هند به احتمال زیاد در هفته های آتی ادامه ...

به خواندن ادامه دهید

رکوردشکنی باورنکردنی قیمت زغال سنگ در آسیا ...

اما هند نسبت به چین حساسیت بیشتری به قیمت دارد و محموله‌های ۵۵۰۰ کیلوکالری به ازای هر کیلوگرم استرالیایی عملکرد قوی نداشته‌اند و با وجود رشد قیمت چشمگیری که پیدا کرده اند، هفته گذشته در ۱۳۸ دلار و ۶۰ سنت در هر تن بسته ...

به خواندن ادامه دهید

لیست قیمت شن و ماسه | IAGCO

به لیست قیمت شن و ماسه زیر 9% عوارض ارزش افزوده اضافه می شود برای مشتریان غیر نقدی مبلغ 10.000 ریال در ازای هر تن شن و ماسه اضافه می شود

به خواندن ادامه دهید

کاهش قیمت بیلت هند - فولادکو

کاهش قیمت بیلت هند طی تقاضای بسیار محدود رخ داد . سقوط قیمت بیلت در بازار داخلی هند به حدود قیمت ۲۳ دلار به ازای هر تن رسید. قیمت بیلت پایه بازار داخلی هند در هفته جاری به میزان ۱۶۰۰ روپیه (۲۳ ...

به خواندن ادامه دهید