• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

10 روش برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند

علاوه بر این، امکان نمایش برنامه‌ های نصب شده به صورت یکجا را دارید، -ترتیب نمایش بر اساس میزان استفاده یا زمان نصب- البته اگر برنامه‌ای را در این قسمت نتوانستید، حذف کنید، به قسمت ۹ بروید.

به خواندن ادامه دهید

اختلاف‌نظرها بر سرِ «دلتاکرون» - خبرآنلاین

علاوه بر این، نمونه ها در چندین روش توالی یابی در بیش از یک کشور ارزیابی شده‌اند. کوسترریکیس گفت: این یافته‌ها اظهارات غیرمستند مبنی بر اینکه دلتاکرون نتیجه یک خطای فنی است را رد می‌کند.

به خواندن ادامه دهید

اسرائیل از فرانسه خواست تا به اعمال فشار بر ایران ادامه دهد

این دختر روز ۱۵ آذر در حالی که دست و پای او بسته شده بود و در کمد حبس شده بود، پیدا شد. علاوه بر او یک دختر دیگر در کمد حبس شده بود و جنازه یک زن جوان نیز کشف شد.

به خواندن ادامه دهید

نحوه نصب فونت در Illustrator

بر خلاف پیشین، این روش فقط برای استفاده از نرم افزار مجوز Adobe شما مناسب خواهد بود. علاوه بر خود Illustrator شما باید خدمات سرویس Cloudkit را به کار گیرید. توجه: Adobe Creative Cloud باید بر روی رایانه شما نصب شود.

به خواندن ادامه دهید

ویروس کرونا: سایه سنگین سویه اومیکرون بر صنعت هوانوردی ...

بر اساس این گزارش، شمار مبتلایان به کووید، در ایالات متحده آمریکا، طی ده روز اخیر، دست‌کم بیش از ۳۰ درصد ...

به خواندن ادامه دهید

کست‌باکس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

این شرکت علاوه بر میزبانی پادکست‌های متنوع، خودش نیز به تولید پادکست مشغول است. کست‌باکس یکی از نرم‌افزارهای پرطرفدار میزبان پادکست‌های فارسی در ایران است. با این حال، دسترسی به این نرم ...

به خواندن ادامه دهید

آینده افغانستان با تأکید بر نقش شبکه حقانی

علاوه بر این، ارتباط شبکه حقانی با عربستان سعودی نیز پای یک رقیب سیاسی را به مرزهای شرقی ایران باز کرده و می‌تواند آتش تنش‌های مذهبی را در افغانستان شعله‌ور سازد. همکاری شبکه حقانی با ...

به خواندن ادامه دهید

10 ترفند برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند - تکراتو

علاوه بر این، امکان نمایش برنامه‌ های نصب شده به صورت یکجا را دارید، -ترتیب نمایش بر اساس میزان استفاده یا زمان نصب- البته اگر برنامه‌ای را در این قسمت نتوانستید، حذف کنید، به قسمت 9 بروید.

به خواندن ادامه دهید

مراسم عروسی و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی - BBC News فارسی

علاوه بر این مراسم عروسی زمینه اجتماعی ازدواج را منعکس و آن را تقویت می کند و نشان می دهد که عروس و داماد خود ...

به خواندن ادامه دهید

تاثیرات اومیکرون بر نشست داووس، بهای نفت و نمایشگاه اکسپو ...

انتشار سریع سویه جهش‌یافته کرونا «اومیکرون» در جهان علاوه بر تشدید نگرانی‌ها از پیامدهای آن بر سلامت، اقتصاد و امنیت، تاثیراتی را بر برگزاری برخی رویدادهای جاری و آتی بین‌المللی و همچنین بهای نفت در بازارهای جهانی ...

به خواندن ادامه دهید

افزایش فشار بر امام جمعه عزل‌شده اهل سنت

علاوه بر این، به گفته آقای عبدالحمید، مقام‌های امنیتی جمهوری اسلامی حتی برای سفر روحانیون اهل سنت به مناطق سنی‌نشین ممنوعیت‌هایی اعمال کرده‌اند که به گفته او «مغایر با قانون» است.

به خواندن ادامه دهید

تعریف BIDMAS: براکت، شاخص و تقسیم و ضرب و علاوه بر این ...

این صفحه همه چیز در مورد مخففbidmas و معانی آن به عنوانبراکت، شاخص و تقسیم و ضرب و علاوه بر این، تفریق است. لطفا توجه داشته باشید کهبراکت، شاخص و تقسیم و ضرب و علاوه بر این، تفریق تنها معنایbidmas نیست.

به خواندن ادامه دهید

طالبان با ذخایر ارزی افغانستان چه خواهد کرد؟ - BBC News فارسی

علاوه بر این نهاد‌های مالی مانند صندوق جهانی پول نیز دسترسی افغانستان به منابع مالی این صندوق را به دلیل ...

به خواندن ادامه دهید

بهترین و سالم ترین راه برای بلند شدن قد

علاوه بر این، هیچ تضمینی 100 % برای موفقیت این روش ها وجود ندارد. در این بخش از سلامت نمناک راههای بلند شدن و افزایش قد را به دو دسته تقسیم کردیم؛ ورزش و تغذیه. اگرچه این یک واقعیت معروف است که قد ...

به خواندن ادامه دهید

هتل رز درویشی | خانه

علاوه بر این، امکاناتی که برای این سوئیت‌ها در نظر گرفته شده یک سر و گردن بالاتر از سایر اتاق‌هاست. اطلاعات بیشتر . رستوران پاشا. این رستوران با ظرفیت 121 نفر ، با طراحی چشم نواز و انواع غذاهای ...

به خواندن ادامه دهید

ایران: مسئولیت کشته شدن قاسم سلیمانی علاوه‌بر ترامپ، «هم ...

وزارت خارجه ایران در آستانه دومین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی در عملیات پهپادی آمریکا مدعی شده است که علاوه‌بر دولت دونالد ترامپ، «هم‌اکنون نیز مسئولیت آن متوجه کاخ سفید است».

به خواندن ادامه دهید

"علاوه بر این" در زبان انگلیسی - زبان رمزی

علاوه بر این ، در زبان انگلیسی از کلمه ی and نیز برای بیان دلیلی یا نظری در درون جمله ای واحد استفاده می کنند و چه بسا برای تأکید بیشتر یکی از سه قید besides ، also یا moreover را نیز پس از آن بیاورند:

به خواندن ادامه دهید

آشنایی با شغل مدیر مالی - ای استخدام

علاوه بر این مدیران مالی باید با قوانین خاص مالیاتی که بر صنعت سازمان آنها موثر است، آشنا باشند. آنها با مدیران ارشد و واحدهای مالی و حسابداری ارتباط نزدیک دارند.

به خواندن ادامه دهید

ناوشکن‌های کلاس آرلی برک بر آب‌های سراسر کره زمین حکمرانی ...

علاوه‌بر این یک نوع موشک ضدزیردریایی دیگر به نام rum-139 vl-asroc نیز دارند که از پرتابگر عمودی شلیک شده و در اصل یک اژدر مجهز به موتور راکتی است. این سلاح برای درگیری با زیردریایی‌ها در برد دور است ...

به خواندن ادامه دهید

«به بالا نگاه نکن»؛ یک کمدی علیه «حماقت» حاکم بر جهان ...

علاوه بر دولت، رسانه‌ها و جو حاکم بر مدیای دیجیتال هم هدف نقد گزنده فیلم قرار گرفته است. یک شبکه تلویزیونی و یک روزنامه بزرگ حاضر می‌شوند ماجرا و تهدید را از زبان دو دانشمند نقل کنند.

به خواندن ادامه دهید

علاوه بر این در انگلیسی - فارسی-انگلیسی فرهنگ لغت | در Glosbe

علاوه بر این خود را با عجیبترین چیزها میانباشتند. They filled themselves, moreover, with the strangest variety of objects. en.wiktionary2016 again adverb adposition علاوه بر این ، باز به جادهی کوبیده شدهی زندگی خود بازگشت. Besides, he got back again into the beaten track of his …

به خواندن ادامه دهید

فارماکودینامیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فارماکودینامیک مطالعه تأثیرات فیزیولوژیک داروها بر بدن و سایر ریز جاندارها (مایکرو ارگانیسم)ها یا انگل‌ها است. علاوه بر این، سازوکار اثر داروها و تأثیر غلظت دارو بر اثر دارو از مباحث مورد بحث در مبحث فارماکودینامیک است.

به خواندن ادامه دهید

اثر «استیو جابز» بر شرکت‌های ایرانی

علاوه بر این، در برخی شرکت‌ها هیچ عضو موظفی نبوده است و در برخی شرکت‌ها همه اعضا موظف بوده‌اند. بنابراین، به نظر می‌رسد در بیشتر شرکت‌ها، اکثریت هیات‌مدیره با اعضای غیرموظف است.

به خواندن ادامه دهید

۵-سریال-فرانسوی علاوه بر The Bureau که باید حتما نگاه کنید

علاوه بر سریال The Bureau در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 5 سریال فرانسوی دیدنی و جذابی که باید تماشا کنید آشنا کنیم.

به خواندن ادامه دهید

اهمیت تستوسترون بر سلامت جنسی و جسمی مردان - خبرنامه

علاوم بر این موارد تستوسترون در سلامت جسمی مردان نیز موثر است. در این مقاله اهمیت تستوسترون بر سلامت جنسی و جسمی مردان مورد بررسی قرار گرفته است. ... علاوه بر افزایش تراکم استخوان در لگن و ستون ...

به خواندن ادامه دهید

RiseUp BSC Token | The Official RiseUp

RiseUp v2 is an innovative token that was developed to provide a safe and secure crypto space. As the crypto ecosystem continues to grow, many investors have found themselves involved in projects that have robbed them of their investments.

به خواندن ادامه دهید

خوزستان علاوه بر گرد و غبار با آلودگی صنعتی هم مواجه است ...

اهواز - رئیس نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: این استان علاوه بر آلودگی گرد و غبار با آلودگی صنعتی هم مواجه است که میزان پایداری بیشتری دارد.

به خواندن ادامه دهید

27 گام مهم برای شکل دادن به سبک نگارش حرفه‌ای منحصربه‌فرد ...

علاوه بر این سبک نگارش ممکن است در ارجاع به شیوه‌های مختلف نگارش مربوط به دوره‌های زمانی مختلف، مکتب‌های ادبی گوناگون یا ملت‌های گوناگون اشاره دارد داشته باشد.

به خواندن ادامه دهید

"علاوه بر این" در زبان انگلیسی - زبان رمزی

علاوه بر این ، در زبان انگلیسی از کلمه ی and نیز برای بیان دلیلی یا نظری در درون جمله ای واحد استفاده می کنند و چه بسا برای تأکید بیشتر یکی از سه قید besides ، also یا moreover را نیز پس از آن بیاورند: You should switch to a healthier diet and moreover / also / besides that stop smoking.

به خواندن ادامه دهید

رابطه جنسی پیش از ازدواج و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی - BBC ...

علاوه بر این احتمال رضایت از ازدواج در کسانی که رابطه‌شان را با تور کردن (hook up) شروع می‌کنند کمتر است.

به خواندن ادامه دهید

روزنامه ابتکار - تمرکز مذاکره‌کنندگان بر اصل راستی‌آزمایی

همچنین دیداری میان باقری و مذاکره‌کنندگان ارشد سه کشور اروپایی برگزار شد. علاوه بر این، جلساتی در سطح کارشناسی به صورت دو و چندجانبه برای بررسی موضوعات مختلف برگزار شد.

به خواندن ادامه دهید

معنی علاوه بر | فرهنگ واژه‌های سره

معنی واژهٔ علاوه بر در فرهنگ واژه‌های سره به فارسی، انگلیسی و عربی از واژه‌یاب ... تمامی بانک‌های لغت با کسب اجازه از صاحب اثر در این سایت منتشر شده است.

به خواندن ادامه دهید

تاثیر روغن آرگان و خراطین بر پوست و مو - ایمنا

علاوه بر این کاربرد، بسیاری از افراد طبق توصیه کارشناسان و تجربه خود با خرید روغن نارگیل خوارکی بکر برای مصرف مستقیم روی پوست، به بهبود سلامت آن کمک می‌کنند.

به خواندن ادامه دهید

عدم نظارت بر سُموم، علت بازگشت محصولات صادراتی ایران است

علاوه بر این سموم تولید داخل هم کیفیت کافی را ندارد. وحیدا مدعی شد: همه این مشکلات ناشی از عملکرد جهاد کشاورزی و عدم نظارت بر سموم است. کشاورزان مجبورند سموم را با قیمت‌های بسیار زیاد خریداری ...

به خواندن ادامه دهید