• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

استفاده از تجاری‌های الکتریکی اوج می‌گیرد - اخبار خودرو

اوج‌گیری فروش تجاری‌های الکتریکی تا سال 2045. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بازار جهانی خودروهای الکتریکی تجاری در سال 2021 به 62.4 میلیارد دلار برسد و تا سال 2030 با رشد 17.3 درصدی همراه باشد. انتظار ...

به خواندن ادامه دهید

باتری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

باتری های نیکل- کادمیم دارای حافظه هستند که باعث می شود بهره آنها به بالاترین حد ممکن نرسد. باتری های نیکل- کادمیم در صورتی که به درستی از بین نروند باعث آلودگی محیط زیست می شوند. قیمت پایین و قابلیت توان بالای این باتری ها آنها را به بهترین گزینه برای وسایل همراه دارای موتور مانند ابزار های قدرتی تبدیل کرده است.

به خواندن ادامه دهید

آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ مقایسه دو برند | آترین کالا

نقطه اوج نمایشگر آمولد گوشی سامسونگ S21 Ultra، نرخ تازه سازی 120 هرتز آن می باشد که باعث اجرای روان تر بازی ها گرافیکی و عدم کندی در هنگام استفاده از گوشی خواهد شد.

به خواندن ادامه دهید

نکاتی برای افزایش طول عمر باتری گوشی موبایل — راهنمای ...

دمای زیر 0 درجه سلسیوس و بالای 70 درجه باعث افت سریعتر باتری‌های لی-یون می‌شود، در نتیجه نباید باتری خود را در روزهای گرم در ماشین گذاشته و نباید در هوای سرد نیز رها کنید. انجام کارهای سنگین (نظیر مشاهده ویدیو یا …

به خواندن ادامه دهید

روش های تعمیر و تعویض باتری گوشی موبایل - تعمیرات موبایل

بهترین روش های تعمیر باتری گوشی موبایل. اگر گوشی شما آیفون 6 یا بالاتر است قابلیتی در آن وجود دارد که می توانید وضعیت باتری خود را بررسی کنید. ابتدا وارد قسمت تنظیمات شوید، ابتدا گزینه باتری و ...

به خواندن ادامه دهید

خداحافظی فولاد با اوج قیمتی

سیاست‌‌‌های حفاظتی دولت چین برای جلوگیری از شیوع کرونا باعث شده است تا محدودیت‌هایی در تردد افراد و محصولات به وجود آید که این موضوع می‌تواند بر روند بازار آهن و فولاد این کشور و دنیا ...

به خواندن ادامه دهید

5 علت اصلی خالی شدن سریع باتری گوشی - ویرگول

یکی دیگر از عوامل اصلی که باعث کاهش سریع شارژ باتری گوشی می شود ، وجود نرم افزار های مخرب در گوشی میباشد . بسیاری از نرم افزار ها با عنوان های آنتی ویروس ، مدیریت باتری ، فایل منیجر و …

به خواندن ادامه دهید

بهترین باتری‌های قابل شارژ AA و AAA در سال ۲۰۱۹ | بلاگ بورسیکا

آمازون ادعا می‌کند این باتری‌ها برای دستگاه‌های با قدرت بالا یا تخلیه بالا مناسب هستند مانند چراغ قوه‌ای که به خوبی روشن می‌شود و یا اسباب بازی‌های الکترونیکی که به اوج عملکرد نیاز دارند.

به خواندن ادامه دهید

نقد و بررسی بازی Halo Infinite؛ به کران بی‌نهایت - گیمفا

آیا بازگشت یکی از بزرگ‌ترین شوترها، به انتظارات ما پاسخ می‌دهد؟ آیا 343i در ماموریت خود موفق بوده است؟ در نقد Halo Infinite به جواب این سوالات خواهیم پرداخت.

به خواندن ادامه دهید

حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی [8 راه حل برای جلوگیری از داغ ...

حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی یکی از دغدغه های کاربرانی است که از اسمارت فون های این برند استفاده می کنند. نحوه حل این مشکلات بسیار مهم است.

به خواندن ادامه دهید

آیا لیتیوم، نفت بعدی خواهد بود؟ - خبرآنلاین

ایسنا نوشت: لیتیوم یک ماده معدنی تجدیدناپذیر است که استحصال انرژی تجدیدپذیر را ممکن می‌سازد. حال سوال این است که با توجه به استفاده بی‌رویه از این ماده، آیا لیتیوم در آینده تبدیل به نفت بعدی خواهد شد؟

به خواندن ادامه دهید

از مکینتاش تی‌وی تا ناچ مک‌بوک پرو؛ با اشتباهات اپل در ...

طراحی‌های بسیار خوبِ محصولات اپل باعث شده آن‌ها تقریباً بی‌نقص شوند؛ اما مسلماً این شرکت نیز مانند سایر برندها اشتباهاتی در طراحی محصولات و گجت‌های خود داشته است که باعث ناامیدی و تعجب طرفداران این برند شده است.

به خواندن ادامه دهید

فناوری «ماهله» راه را برای شارژ سریع و کاهش قیمت خودروهای ...

کی از مشکلات اصلی درفرآیند توسعه خودروهای برقی، داغ شدن باتری‌ آن‌هاست و این مساله مانع شارژ سریع این دسته از باتری‌ها می‌شود و عدم شارژ سریع سبب می‌شود بسیاری نتوانند به‌سمت خرید خودروهای برقی بروند.

به خواندن ادامه دهید

اوج لذت جنسی | مرکز مشاوره ستاره زندگی

برای این که زنان لذت جنسی تجربه کنند و به اوج لذت جنسی برسند باید بتوانند ارتباط صحیحی با همسرشان داشته باشند، برای مردان بسیار خوشایند می باشد که زنی که عاشقش هستند در کنار آن ها حس خوبی داشته و در کنار آن ها خوشحال است ...

به خواندن ادامه دهید

باتری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

باتری وسیله‌ای متشکل از یک یا چند سلول الکتروشیمیایی با اتصالات خارجی است که برای تأمین انرژی دستگاه‌های الکتریکی مانند چراغ‌قوه، تلفن‌های همراه و خودروهای برقی استفاده می‌شود. هنگامی که یک باتری در حال تأمین توان ...

به خواندن ادامه دهید

بهترین انیمه های کمدی [20 انیمه طنز برتر] - تکراتو

سال تولید: 2010 امتیاز IMDb: نمره 8.1 کارگردان‌ها: یاسوهیرو تاکموتو (Yasuhiro Takemoto) و تاتسویا ایشیهارا (Tatsuya Ishihara) در این فیلم که یکی از بهترین انیمه های کمدی است، کیون در یک روز سرد کریسمس، به جشن تعطیلات گروه SOS در مدرسه می‌رود و ...

به خواندن ادامه دهید

انواع باتری – از صفر تا صد (+ دانلود فیلم آموزش رایگان ...

انواع گوناگونی از باتری‌‌ها در بازار عرضه می‌‌شود که براساس تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی کار می‌‌کنند. در این آموزش با انواع باتری ها آشنا می‌شویم.

به خواندن ادامه دهید

خانه باطری - باتری های قابل شارژ

باتری های قابل شارژ از گروه سلول های الکتروشیمیایی ذخیره کننده انرژی الکتریکی هستند. به این نوع سلول ها، سلول های ثانویه گفته می شود زیرا واکنش های الکتروشیمیایی به صورت برگشت پذیر در آنها اتفاق می افتد.

به خواندن ادامه دهید

آموزش 20 ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام | آکادمی اینفوگرام

لایو باعث می‌شود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود و حس اعتماد پذیری آنها را افزایش می‌دهد. ۱۸. موقعیت مکانی خود را قرار دهید. در پست‌هایی که منتشر می‌کنید، موقعیت مکانی خود را قرار دهید.

به خواندن ادامه دهید

بلایی که باتری تقلبی بر سر گوشی می آورد؛ موبوتعمیر ...

در همین راستا یکی از چالش‌هایی که همواره افراد با مواجه هستند، تعویض باتری است، چرا که عموماً شاهد انداختن باتری‌های فیک بر روی گوشی‌های تعمیری هستیم و همین موضوع باعث می‌شود تا گوشی‌های ...

به خواندن ادامه دهید

گوشی‌های برتر سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ | سایت انتخاب

با ورود به سال ۲۰۲۲ میلادی، بررسی انواع گوشی‌های برتر در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ خالی از لطف نیست، درواقع با بررسی گوشی‌های برتر سه ماهه چهارم سال گذشته، می‌توان روند فروش گوشی‌ها در سال جدید را نیز ردیابی کرد.

به خواندن ادامه دهید

جدیدترین اخبار ایران و جهان خبرگزاری جام جم- آمریکا در ...

به گفته فائوچی، داده‌های انگلیس نشان می دهد که سویه بسیار جهش یافته اومیکرون، اگرچه همه گیر تر از دلتا است، اما باعث بستری شدن کمتر و مدت زمان بستری شدن در بیمارستان کوتاه تر می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

نمایشگر LTPO چیست و چگونه مصرف باتری را کاهش می‌دهد؟

همانطور که می‌توان حدس زد، چنین رویکردی منجر به کاهش چشمگیر مصرف انرژی می‌شود که اهمیت بالایی دارد، مخصوصا در دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند که باتری کوچک و قطعات پرمصرفی دارند.

به خواندن ادامه دهید

بهترین ماشین اصلاح بدن مردانه 2020 کدامند؟ (بهترین مارک ...

باتری‌های قابل شارژ به شما این امکان را خواهد داد که از ماشین به صورت بیسیم استفاده کنید. قابلیت ضد آب بودن ماشین باعث می‌شود تا بتوان از آن به صورت خشک و مرطوب استفاده کرد.

به خواندن ادامه دهید

الکترولیت چیست ؟ از آن چه می دانید ؟ | جهان شیمی فیزیک

الکترولیت. الکترولیت چیست ؟. از آن چه می دانید ؟. در علم شیمی، الکترولیت (Electrolyte) به ماده حل شده یک محلول آبی گفته می شود که رسانایی الکتریکی آن بیشتر از آب خالص باشد. توجه داشته باشید که ماده حل ...

به خواندن ادامه دهید

سازمان بهداشت جهانی در مورد 'سونامی ترکیبی گونه‌های دلتا و ...

وی هشدار داد که این وضعیت می‌تواند باعث فشار بیش از حد بر کارکنان بخش بهداشت شود و باید برای این وضعیت ...

به خواندن ادامه دهید

مصائب کارگر شهرداری که همسرش خودسوزی کرد

حدود سه ماه پیش بود که همسر کارگر شهرداری دهدشت به علت فقر خودسوزی کرد و مسئولان در پی همدردی و کمک به این خانواده پیشقدم شدند اما حالا این کارگر شهرداری می گوید نه تنها خبری از وعده های مسئولان برای کمک به این خانواده ...

به خواندن ادامه دهید

باتری های قابل شارژ - مرکز تخصصی باطری شارژی در ایران

باتری های قابل شارژ از گروه سلول های الکتروشیمیایی ذخیره کننده انرژی الکتریکی هستند. به این نوع سلول ها، سلول های ثانویه گفته می شود زیرا واکنش های الکتروشیمیایی به صورت برگشت پذیر در آنها اتفاق می افتد.

به خواندن ادامه دهید

بررسی دقیق هدفون نویز کنسلینگ Anker Soundcore Life Q20 ...

اوج در باس میانی باعث می شود که اکثر فرکانس های محدوده باس کامل و کوبنده به گوش برسند، در حالی که اوج در مید-رنج و تریبل ممکن است باعث شود تا صدای برخی از سازها، خشن و تیز منتقل شوند.

به خواندن ادامه دهید

چه دلایلی باعث کاهش عمر باتری گوشی می شوند؟

1. افزایش زمان شارژ. شارژرها و باتری های جدید که در بازار امروز دنیا عرضه شده اند، مجهز به قابلیت فست شارژ هستند و این بدین معناست که در بازه زمانی کوتاه مدت، شما می توانید گوشی خود را شارژ کنید.

به خواندن ادامه دهید

راهنمای رهایی از ساعت های اوج ترافیک تهران - وبلاگ تپسی

دانستن ساعت های اوج ترافیک تهران و شلوغ‌ترین خیابان‌های آن یکی از مهمترین اطلاعاتی است که برای زندگی و فعالیت در شهر تهران لازم است؛ این مقاله یک راهنمای جامع برای فرار از ترافیک سرسام آور تهران است.

به خواندن ادامه دهید

زمان اوج و پیک کرونا اومیکرون پیش بینی شد!

طبق گفته های این پزشک، این سویه جدید در انتهای ماه جاری به اوج خودش می رسد و دوباره افت می کند و‌ همچنین در کشورهای دیگر هم به همین شکل خیلی سریع به نقطه پیک می‌ رسد و دوباره میزان آن کم می شود.

به خواندن ادامه دهید

۶ اخطار بدن که بیش از حد قند مصرف می کنید - خبرنامه

این امر باعث بی‌حالی کامل درست بعد از ورزش می‌شود. ۶. احساس غم و اندوه زیادی دارید. تحقیقات زیادی نشان می‌دهند که بین مصرف بیش از حد قند و خطر افسردگی ارتباط وجود دارد.

به خواندن ادامه دهید

باتری‌هایی برای آینده؛ چگونه فناوری ذخیره‌ی انرژی دگرگون ...

غشایی که درون حفره‌ی مرکزی قرار دارد باعث می‌شود یون‌های مثبت و منفی جدا از هم باقی بمانند. باتری‌های جریانی می‌توانند انرژی را به مدت طولانی ذخیره و به هنگام نیاز آن را به شبکه تزریق کنند.

به خواندن ادامه دهید