• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

آسیاب مالت - ماشین آلات برای فشردن دانه های مالت ...

کارخانه های تولید مالت برای کارخانه های آبجو سازی - ماشین آلات فشرده سازی دقیق دانه های مالت بدون آسیب رساندن به قسمت های خارجی دانه ، قبل از فرآیند دم کشیدن.

به خواندن ادامه دهید

صنایع غذایی و صنایع نوشیدنی | تجهیزات و ماشین ...

تجهیزات مورد استفاده در صنایع غذایی و نوشیدنی داشتن تجهیزات مناسب نقش مهمی در موفقیت بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده محصولات نوشیدنی و غذایی بازی می‌کند، لذا این تجهیزات باید با دقت بررسی شود.

به خواندن ادامه دهید

معرفی بهترین شرکت شکلات سازی در ایران

باراکا، محصولات خود را با سیستم­های پیشرفته و اندازه‌گیری­های دقیق تولید می­کند و در آینده، انتظار می­رود که در عین حفظ مشتریان خود، سهم خود را از بازار شکلات در کشور و حتی منطقه، افزایش دهد.

به خواندن ادامه دهید

دستگاه پخت و همزن خمیر (داغ زن - istgah - تولید ...

دستگاه پخت و همزن خمیر (داغ زن)جهت پخت و آماده سازی خمیر نشاسته، حلوا، سمنو، حلیم، آش، گلوکز، شله زرد، مسقطی، باسلق، خمیر قنادی برای انواع شیرینی گردویی و نارگیلی، بامیه استفاده می گردد.

به خواندن ادامه دهید

قهوه و نسکافه - لیست تولید کننده ها، وارد کننده ...

با سلام ما برای درست کردن لحظاتی خوش میخواهیم محصولات خود را به شما معرفی کنیم.تا بتوانیم با ارائه بهترین محصولات هر شرکت تولید کننده (چای و قهوه) لحظات خوشی را برای شما رقم بزنیم. ...

به خواندن ادامه دهید

کارخانه تولید اسپری و ادکلان - istgah - کارخانه

گروه تولیدی ایفوریا تولید کننده انواع اسپری و ادکلان با بهترین کیفیت و مجوز بهداشت و،،،،، جهت کسب اطلاعات و اخذ نمایندگی با شماره ۰۹۱۳۳۱۱۳۳۰۸ ت... توان رقابتی خود را افزایش دهید. نمایش ۳۰ آگهی پرتوان در گروه‌ها و صفحه ...

به خواندن ادامه دهید

مروری بر فرآوری خوراک واحدهای فولادسازیچیلان ...

صنعت فولاد از مرحله استخراج از معدن تا تولید و مصرف محصولات فولادی، زنجیره ارزش افزوده مناسبی ایجاد می کند که هر کدام از این زنجیره ها، سازه ها و زیرساخت ها، توسعه، ایجاد مشاغل و بهبود در اوضاع اقتصادی و حتی فرهنگی را با ...

به خواندن ادامه دهید

خط تولید دوده صنعتی - ایران صنعت

با توجه به وجود کارخانه های بزرگ لاستیک در کشور بر آن شدیم تا اطلاعاتی در زمینه خط تولید دوده صنعتی در اختیارتان قرار دهیم و شما را با فرآیند تولید آن آشنا سازیم ، دوده صنعتی یکی از مواد اولیه مهم جهت کارخانه های لاستیک ...

به خواندن ادامه دهید

سبزیجات - لیست تولید کننده ها، وارد کننده ها ...

با عرض سلام احترما به استحضار می رساند بازرگانی امیر محمود مجموعه فعالیت های خود را از سال 1380 در زمینه های تولید . توزیع . صادرات و واردات کلیه صنایع غذایی آشامیدنی . خشکبار . ادویه ...

به خواندن ادامه دهید

: کاکائو

سپس دانه های کاکائو را پخش می کنند و مدام آنها را زیر و رو می کنند تا دانه ها خشک شوند. هنگامی که کشت گیاه در مقادیر زیاد صورت می گیرد، این عمل را به وسیله ی سینی های بسیار بزرگ انجام می دهند.

به خواندن ادامه دهید

فروش ذرت شیرین منجمد صادراتی در هشتگرد - بازار ...

لیست این نمایندگی ها در وب سایت های مختلف گوگل یا در صفحه کارخانه های تولید کننده موجود است و شما به راحتی می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. فروش ذرت شیرین منجمد سرد و تازه ۵۰۰ گرمی

به خواندن ادامه دهید

تولید کننده هات چاکلت مرغوب ایرانی - بازرکانی ...

تولید کننده هات چاکلت مرغوب ایرانی را در این سایت به شما معرفی خواهیم کرد هات چاکلتی که به صورت ساشه 25 گرمی و یا فله 1 کیلو 5 کیلو و 14 کیلویی توسط ما وارد بازار می شود.

به خواندن ادامه دهید

مولتی‌کافه پیشتاز تولید قهوه فوری در کشور ...

کارخانه مولتی‌کافه اولین و تنها تولیدکننده انواع محصولات قهوه فوری در ایران و خاورمیانه است که محصولاتش از مرغوب‌ترین دانه‌های سبز با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

صنایع غذایی و صنایع نوشیدنی | تجهیزات و ماشین ...

این دستگاه با گردش روغن داغ، حرارت را به فلاسک قیر و لوله های دوجداره و فلاسک مازوت در کارخانه آسفالت انتقال می دهد. این دستگاه معمولا در ظرفیت های حرارتی 250000 الی 1200000 کیلو کالری و ظرفیت ...

به خواندن ادامه دهید

گروه صنعتی دمیرچی | خط تولید روغن | فروش دستگاه ...

دانه ‌ های روغنی حاوی بالاتر از 20 تا 25٪ (کلزا ، دانه آفتابگردان، دانه ‌ های گلدان …) به طور کلی مکانیکی فشرده (پرسینگ) می ‌ شوند تا بتوان بیشتر یا بخشی از روغن موجود در آن ‌ ها را استخراج کرد.

به خواندن ادامه دهید

فولادها - ریخته گری فولادها و تاریخچه فولادسازی ...

تولید مفتول های فولادی در دستگاه نوردی انجام می گیرد. دستگاه نورد غلتک هایی دارد که طوری شیار یافته اند که بتوانند شمش داغ را به اشکال مقطع گرد، بیضوی، مربع یا شش گوشه در آورند.

به خواندن ادامه دهید

خط تولید دوده صنعتی (کربن بلک) - مشاوره سرمایه ...

خط تولید دوده صنعتی (کربن بلک) دوده صنعتی یکی از مواد اولیه مهم جهت کارخانه های لاستیک سازی است.کربن بلک دوده‌ای است بسیار خالص که از سوزاندن ئیدروکربن‌ها در مجاورت هوای محدود تهیه می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

فولادها - ریخته گری فولادها و تاریخچه فولادسازی ...

۰۹۱۳۳۱۱۳۳۰۸. اصفهان. ‪دوشنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۰‬. 57 بار. چت واتساپ. گروه تولیدی ایفوریا تولید کننده انواع اسپری و ادکلان با بهترین کیفیت و مجوز بهداشت و،،،،،. جهت کسب اطلاعات و اخذ نمایندگی با شماره ...

به خواندن ادامه دهید

داغ دانه طلائی فرامان - بانک اطلاعات تولید ...

شرکت داغ دانه تولید کننده انواع آرد سوخاری معمولی و گرانول برای انواع ناگت وهمبرگر واقع در استان کرمانشاه است. شرکت صنایع غذایی داغ دانه تولید کننده محصولات غذایی در سال 1389فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

به خواندن ادامه دهید

شهرداری کابل در صدد بازیافت زباله‌ها است؟ - BBC ...

به کارخانه‌ تولید کفش وارد می‌شوم. انبار بزرگی از کفش‌های کهنه در وسط محوطه کارخانه توجهم را جلب می‌کند ...

به خواندن ادامه دهید

مخلوط های آسفالتی با امولسیون قیری

مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با دانه بندی باز در لایه های اساس قیری و رویه مورد استفاده قرار می گیرند. تولید این مخلوط ها به تجهیزات پیچیده ای نیاز ندارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

به خواندن ادامه دهید

شــرکت فــرآورده هــای روغنــی ایــران ...

شرکت فرآورده های روغنی ایران، تولید کننده روغن نباتی آفتاب گردان ۱۰۰درصد خالص در ایران است و علاوه بر آن روغن ذرت، کانولا، سرخ کردنی و روغن مخصوص قنادی را نیز با کیفیتی بی رقیب عرضه می نماید.

به خواندن ادامه دهید

الگوی کشت محصولات کشاورزی نیازمند آمایش ...

هم‌چنین دی ماه ۹۹ کارخانه جدیدی را در شرکت دانه چین با نام کارخانه تولید انواع مکمل‌های دام، طیور و آبزیان افتتاح کردیم که عملاً چرخه تولید را در این شرکت کامل می‌کند.

به خواندن ادامه دهید