• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

دلار | ره‌آورد ۳۶۵

ره‌آورد ۳۶۵ برفراز بورس ، اخبار, نشانگر سبک و بازدهی بازار فرابورس, بیشترین کاهش مالکیت حقوقی, بیشترین حجم تقاضا, بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل, بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل, بیشترین ارزش معامله و آخرین خبر ها و ...

به خواندن ادامه دهید

دستبند طلا زنانه Love Forever | ارسال رایگان و تحویل ...

دستبند طلا زنانه Love Forever دارای 0.340 گرم طلا، همراه با بسته بندی جذاب، معطر و مهروموم شده - انتخاب کارت پستال رایگان تمام محصولات خریداری شده توسط مشتریانی که ساکن تهران هستند در همان روزی که ثبت سفارش کرده‌اند به دست‌شان ...

به خواندن ادامه دهید

۵ طلافروشی معروف تهران را بشناسید | گالری طلا ...

این گالری جدیدترین طلاها و به روزترین ترند های روز را برای خریداران به ارمغان می‌آورد و طراح‌های گوناگون طلا را ارائه می‌دهد به شکلی که برای تمام سلایق حتما نوعی طلا و جواهر پیدا می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

مشخصات، قیمت و خرید پابند طلا 18 عیار زنانه ریسه ...

خرید اینترنتی پابند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 2053 و قیمت انواع پابند طلا زنانه ریسه گالری از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پابند طلا زنانه ریسه گالری با بهترین قیمت در دیجی‌کالا

به خواندن ادامه دهید

سنگ شکن کنسانتره طلا کوچک

خط تولید توفیت 350T/H. خروجی: 330-360T/H مواد پردازش: توف. در پایان سال 2020 ، خط تولید سنگدانه ماسه سنگ توف با کیفیت بالا بسازید. پس از بحث های زیاد ، تیم طراحی AMC برای طراحی خط تولید کامل محصول برای ...

به خواندن ادامه دهید

۵ طلافروشی معروف تهران را بشناسید | گالری طلا ...

طلافروشی معروف تهران از غازاریان تا گالری ربیعی و زمردیان همگی قدیمی هستند و اعتبار بالایی دارند. این طلافروشی‌ها انواع طلاجات برند دارند. اکونومی : گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

به خواندن ادامه دهید

چرا قیمت طلا کاهش یافت؟ - ایسنا

چرا قیمت طلا کاهش یافت؟. ایسنا/خراسان رضوی طلا با تمام شدن سپتامبر نزدیک به ۹۰ دلار ریزش پیدا کرده است. تحلیلگران هشدار می‌دهند که در صورت سقوط طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس، ممکن است سود و ...

به خواندن ادامه دهید

تهیه و فروش انواع اسکنر فلزیاب، فلزیاب تصویری ...

ردیاب طلا یاب دقیقا مانند فلزیاب است. در واقع وقتی صحبت از فلزیاب می‌شود منظور از فلز هر نوع فلزی شامل طلا، نقره، آهن، چدن، مفرغ است. پس این دستگاه قابلیت پیدا کردن هر نوع فلزی را دارد.

به خواندن ادامه دهید

قیمت 33 مدل النگو طلا 🥇 قیمت تک پوش طلا نازک ...

قیمت النگو طلا باریک و قیمت تک پوش طلا به مراتب کمتر از مدل‌های دیگر خواهد بود . بیشتر مدل های النگو طلا جدید را باید در میان النگوی طلا باریک پیدا کرد.

به خواندن ادامه دهید

چین سنگ زنی ماشین آلات تراش خرد کردن سنگ طلا سنگ ...

چین سنگ زنی ماشین آلات تراش خرد کردن سنگ طلا سنگ معدن مس خرد کردن. صفحه خانگی. محصول. راه حل. پروژه. در باره. تماس. +86-21-58386256. دوشنبه تا جمعه: 9:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر.

به خواندن ادامه دهید

قیمت ارزهای دیجیتال | شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

قیمت ارزهای دیجیتال به دلار و ریال، مشاهده نرخ لحظه ای و بروز تمام ارزهای دیجیتال و اطلاع از آخرین تغییرات، ارزش بازار، حجم بازار و جدیدترین قیمت کلیه رمزارزها در بازار..

به خواندن ادامه دهید

خرید پابند طلا شیک و جهانی از گالری ربیعی ...

خرید پابند طلا از بهترین کالکشن‌های به روز و جدید جهانی مناسب برای دختران جوان و خانم‌های باسلیقه از گالری طلا و جواهر ربیعی، پابند طلا جز ترندهای جهانی است اکونومی : گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

به خواندن ادامه دهید

خرید انواع انگشتر طلا زنانه آنلاین | شیک و ...

انواع انگشتر طلا دخترانه و زنانه در جدید ترین مدل ها و و بهترین برندهای انگشتر طلا در وب سایت گالری ربیعی به صورت آنلاین با قیمت روز فروش می رود. اکونومی : گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

به خواندن ادامه دهید

بازیافت آنلاین استخراج طلا

واحدهای پردازش مرکزی (CPUs) – اینها چیزهای بزرگ مربع تراشه ای هستند که در مادربردها پیدا خواهید کرد. آنها تمایل دارند صدها سنجاق با روکش طلا در اطراف لبه و سطح زیرین خود داشته باشند.

به خواندن ادامه دهید

فدرال‌رزرو کاری برای طلا نکرد!

فدرال‌رزرو کاری برای طلا نکرد! کدخبر: 452150 ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۱:۵۰. امروز قیمت طلا کاهش یافت، زیرا پاول، رئیس فدرال رزرو از عدم قطعیت پیش‌بینی ها درباره کاهش تورم صحبت کرد، با این حال او تاکید کرد ...

به خواندن ادامه دهید

قیمت طلا سقوط کرد - تجارت‌نیوز

قیمت طلا سقوط کرد. طلا و ارز. ۱۳ آبان, ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۶. 0 3 دقیقه. امروز قیمت طلا کاهش یافت، زیرا پاول، رئیس فدرال رزرو از عدم قطعیت پیش‌بینی‌ها درباره کاهش تورم صحبت کرد، با این حال او تاکید کرد ...

به خواندن ادامه دهید

گوشواره طلا زنانه کیوت- ارسال رایگان و دو ساعته ...

گوشواره طلا زنانه کیوت دارای 0.550 گرم طلا 18 عیار ، همراه با بسته بندی جذاب، معطر و مهر و موم شده - انتخاب کارت پستال رایگان تمام محصولات خریداری شده توسط مشتریانی که ساکن تهران هستند در همان روزی که ثبت سفارش کرده‌اند به ...

به خواندن ادامه دهید

tungsten.gold

طلا از طلا 1K 4.166٪ است، بنابراین طلا 18K حاوی 75٪ طلا و 24K طلا طلا خالص نیست، اما طلا 99.99٪ است. با توجه به سختی پایین طلا، جواهرات طلا به طور کلی با 18K طلا پوشانده شده است تا مقاومت سایش آن افزایش یابد.

به خواندن ادامه دهید

دستبند طلا زنانه لیلیوم | ارسال رایگان و تحویل ...

دستبند طلا زنانه لیلیوم دستبندی‌ست که ریسه گالری برای طراحی و ساخت آن علاوه بر استفاده از طلا، از سنگ های حدید رزگلد استفاده کرده است. در طراحی این دستبند طلا زنانه پلاکی از جنس طلا به شکل مربع بکار رفته است.

به خواندن ادامه دهید

شکل گیری اتاق وضعیت مشترک نخبگان انقلابی قم ...

قم- راهیار بنیاد هدایت در استان قم از شکل گیری اتاق وضعیت مشترک نخبگان انقلابی و جهادی قم خبر داد و گفت: این اتاق متشکل از ۴۰ مجموعه فرهنگی فعال در استان قم است.

به خواندن ادامه دهید

این هفته طلا معامله نکنید

خوش بینی در فضای بازار طلا در آستانه تعطیلات کریسمس که این فلز ارزشمند بالای ۱۸۰۰ دلار صعود کرد، قوی بود اما توصیه تحلیلگران این است که اگر مجبور نیستند هفته جاری معامله نکنید.

به خواندن ادامه دهید

راه‌یافتگان به اردوی مسابقات جهانی WorldSkills۲۰۲۲ ...

یک طلا، یک نقره و یک برنز به همراه یک دیپلم افتخار؛ دستاورد رشته‌ی نوپای پردازش ابری رشته‌ی پردازش ابری که برای نخستین‌بار در مسابقات ملی و جهانی مهارت قرار گرفته است، شروع خوبی را تجربه کرد.

به خواندن ادامه دهید

روزنامه وطن امروز | شماره :3369 | تاریخ 1400/9/16

وی افزود: مردم تا پیش از این باید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده روی کل رقم فاکتور پرداخت می‌کردند اما حالا قرار است این ۹ درصد فقط از اجرت و سود دریافت شود که با این حساب میزان مالیات پرداختی طلا کاهش پیدا می‌کند.

به خواندن ادامه دهید

دستبند طلا زنانه چهار گوش | ارسال رایگان و تحویل ...

دستبند طلا زنانه چهار گوش ، دستبندی از جنس طلاست که مهرهای سنگ حدید آن به شکل مکعب و چهار گوش در این دستبند کنار هم ریسه شده اند تا این محصول طراحی و تولید شود. نخ کنفی طلایی رنگ این دستبند زنانه بسیار مقاوم بوده و نوع خاص ...

به خواندن ادامه دهید

پرطرفدارترین طلای کارتیه همراه با عکس | گالری ...

پرطرفدارترین طلای کارتیه همراه با عکس. ارسال شده در تاریخ ۲۷ - مرداد - ۱۳۹۹. 19 - آذر - 1399. توسط فاطمه سامانی. ۲۷. مرداد. یکی از برندهای بسیار مشهور و پرطرفدار برند طلای کارتیه یا برند طلای کارتیر ...

به خواندن ادامه دهید

بیت‏‌کوین 13 ساله شد

بیت‌‌کوین در روز دوشنبه و در آستانه 13 سالگی در کانال 47 هزار دلار معامله شد. ژانویه سال 2009 بود که ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌‌کوین نخستین بلوک بیت‌‌کوین را به ازای پاداش 50 بیت‌‌کوینی استخراج کرد.

به خواندن ادامه دهید