• دوشنبه تا شنبه: 10:00 - 16:00 / یکشنبه تعطیل است

۱۰ راز از ۱۰ نقاشی معروف جهان | از بوسه و نقاشی ...

این تابلو مذهبی تصویر عیسی مسیح (ع) را قبل از مصلوب شدن در کنار حواریون نشان می‌دهد. این نقاشی عظیم، ۴.۶ متر (۱۵ فوت) ارتفاع و ۸.۸ متر (۲۸.۹ پا) عرض دارد.

به خواندن ادامه دهید

تابلو نقاشی مصلوب شدن | گالری لیلیت

گالری آثار هنری خارجی نقاشی سنتی تابلو نقاشی مصلوب شدن تابلو نقاشی مصلوب شدن # تابلوهای نقاشی سالوادور دالی کد: 221021 نکته: این اثر هنری قابل فروش نمی‌باشد و صرفاً جهت دیدن علاقه‌مندان ...

به خواندن ادامه دهید

کتاب بینوایان | اثر ویکتور هوگو | ترجمه حسینقلی ...

خرید و دانلود کتاب بینوایان اثر ویکتور هوگو مترجم حسینقلی مستعان از انتشارات امیرکبیر. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی دی اف (pdf) فارسی.

به خواندن ادامه دهید

معروف ترین نقاشی جهان | شاهکارهای تاریخ - ایوار

نقاشی شام آخر به اعتقاد مسیحیان، آخرین شام حضرت مسیح (ع) و حواریون را پیش از مصلوب شدن به تصویر می‌کشد. این نقاشی با ۴/۶ متر ارتفاع و پهنای ۸/۸ متری، یکی از نقاشی‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود.

به خواندن ادامه دهید

شاهکار نقاشی یافت شده در آشپزخانۀ یک زن فرانسوی ...

این تابلو به همراه ۷ تابلوی دیگر، بخشی از یک لوح بزرگ با موضوع مصائب و مصلوب شدن عیسی است که در حوالی سال ۱۲۸۰ میلادی نقاشی و بعدها از لوح اصلی جدا شده‌اند.

به خواندن ادامه دهید

کشف شاهکار نقاشی 6 میلیون دلاری در آشپزخانه یک ...

در اکثر کارهای این هنرمند صحنه‌ایی از مسیح و مصلوب شدن آن دیده می‌شود. سبک نقاشی، زمینه طلایی و اثرات قاب قدیمی به متخصصان کمک کرد این تابلو و صاحب آن را در کمترین زمان ممکن تشخیص دهند.

به خواندن ادامه دهید

Crucified in Karbala | مصلوب کربلا

این نقاشی به بخشی از فضای غم بار روز عاشورا و مصلوب شدن وهب بن وهب اشاره دارد. نسخه ابتدایی این نقاشی، با قلمو و رنگ سیلیکونی نقاشی و پس از اسکن شدن به وسیله نقاش نابود، سپس با نرم افزار بسیار ...

به خواندن ادامه دهید

"سفید مصلوب": شرح مفصلی از نقاشی های مارک شاگال

مصلوب شدن در نقاشی از هنرمند پاسخ خود را به اقدامات وحشیانه نازی ها آغاز شد. از آنها او شخصا در سال 1933. دچار پس از آن تقریبا همه نقاشی های او نابود شدند.

به خواندن ادامه دهید

# تابلوهای نقاشی سالوادور دالی | گالری لیلیت

تابلو نقاشی تخم مرغ نیمرو بدون بشقاب تابلو نقاشی مصلوب شدن تابلو نقاشی انفجار سر رافائلکه سالوادور دالی تابلو نقاشی جمجمه زن و مرد تابلو نقاشی زرافه‌ای درحال سوختن تابلو نقاشی گل رز ...

به خواندن ادامه دهید

نبشی | نقاش‌ها همیشه پول دوست داشته‌اند

نقاش‌ها همیشه پول دوست داشته‌اند جودیت بن هامو هوئه ناشر: نشر مرکز قیمت: ۱۷,۵۰۰ تومان برای سفارش لطفا اینجا ۰۹۳۵۳۳۹۶۲۷۸ کلیک کنید یا درصورت نیاز تماس بگیرید.

به خواندن ادامه دهید

تحلیل نقاشی های فریدا کالو از دیدگاه سمبولیسم ...

در این نقاشی گوزن توسط تیرهایی شبیه به تیرهای نقاشی سن سباستین که در سال ۱۴۸۰ توسط آندرا منتنا کشیده شده بود، زخمی شده است. این تیرها نیز اشاره ای به مصلوب شدن حضرت عیسی و رستاخیز دارند.

به خواندن ادامه دهید

لذت بازدید از نقاشی های نقاشان قرن نوزدهم فرانسه

شاید یکی از زیباترین نقاشی های قرن نوزدهم فرانسه را بتوان اثر "دوشیزه و کودک با چهار فرشته" (۱۴۷۰_۱۴۶۰) دانست. در این تابلو زیر نگاه مریم، کودک برهنه، یعنی عیسی به سمت نمادی از مصلوب شدن می‌رود.

به خواندن ادامه دهید

چگونه به یک اثر هنری نگاه کنیم/برگردان: ایرج ...

گاهی دست های باز شخصیت اصلی نقاشی سوم ماه می به مصلوب شدن مسیح مقایسه می شود. در این تابلو هیچ نشانی از معراج و یا جان باختن برای رستگار شدن دیده نمی شود.

به خواندن ادامه دهید

ویکتور هوگو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نقاشی «کزت» گرفته شده از نسخهٔ اصلی بینوایان توسط امیلی ... دو دهه آخر زندگی هوگو در اثر بستری‌شدن دخترش در آسایشگاه روانی، مرگ دو پسرش و نیز مرگ آدل در ۱۸۶۸ بسیار ناراحت‌کننده بود.

به خواندن ادامه دهید

مارک شاگال و نقاشی‌های خیال‌انگیزش

شاگال حتی بعد از اقامت در آمریکا و امنیتی که در این خانه موقتی احساس می‌کرد، دائماً در فکر عاقبت یهودیان اروپا و نابودی روسیه بود و این دغدغه‌های فکری را می‌توان در نقاشی «مصلوب شدن زرد ...

به خواندن ادامه دهید

تحلیل و بررسی آثار مشهور پل گوگن

این نقاشی در کنار نقاشی دیگری از گوگن با عنوان مسیح سبز ، از اولین و مهمترین آثار Symbolism در نقاشی است. مسیح زرد مصلوب شدن مسیح را نشان می دهد که در قرن نوزدهم در شمال فرانسه در حالی برگزار می شود که زنان در نماز جمع شده اند.

به خواندن ادامه دهید

پل گوگن، نقاشی در تبعید خود خواسته - ایوار

گوگن، نقاشی خودآموخته بود که با عصیان در برابر تکنیک‌های کلاسیک نقاشی و به تصویر کشیدن حال و هوای درونی خود، تاثیری عمیق بر جنبش‌های هنری مدرن گذاشت. - ایوار

به خواندن ادامه دهید

صحنه پوست کندن و مصلوب شدن سنت برتولما ...

صحنه پوست کندن و مصلوب شدن سنت برتولما (بارتولومه )در هنر 🇩🇪 Naser Barca 🇦🇫 05/30/2021 - 21:35 مشاهده پروفایل ... نقاشی میکل‌آنژ بخشی از نقاشی داوری نهایی‌ه. از نزدیک دیدمش. به معنای واقعی کلمه ...

به خواندن ادامه دهید

پازل ۱۰۰۰ تکه مسیح مصلوب اثر سالوادور دالی ...

هر چند که این تصویر مصلوب شدن عیسی را نشان می دهد ولی اثری از ناخن، خون، و تاج خار بر سر او نمیبینیم، چرا که با توجه به گفته دالی، او با دیدن یک خواب بر این شده بود که آوردن این ویژگی ها در نقاشی تصویر او از مسیح را دچار ...

به خواندن ادامه دهید

تحلیل نقاشی های فریدا کالو از دیدگاه سمبولیسم ...

اگرچه این نقاشی نمایانگر مصلوب شدن است اما از میخ و خون عاری است. به گفته دالی ، الهام این نقاشی از طریق یک رویای کیهانی به او رسیده است ، که در آن او متقاعد شده بود که تصویر ناخن و خون تصویر او را از مسیح مخدوش می کند.

به خواندن ادامه دهید

نقاشی ها در هنر مسیحیت اولیه چگونه بودند

نقاشی ها در هنر مسیحیت اولیه چگونه بودند. هنر مسیحیت اولیه یا پارینه مسیحی توسط مسیحیان یا تحت حمایت مسیحیان در طول قرن دوم و سوم ایجاد شد. در سالهای اولیه مسیحیت (قرن اول)، یهودیت از طریق سازش ...

به خواندن ادامه دهید

شاهکار نقاشی ۷۰۰ ساله با موضوع «مصائب مسیح» در ...

چهارشنبه ۰۳-۰۷-۱۳۹۸ این تابلو بخشی از یک لوح بزرگ با موضوع مصائب و مصلوب شدن عیسی مسیح است که در حوالی سال ۱۲۸۰ نقاشی شده و ارزش آن در حدود ۴.۴ تا ۶.۶ میلیون دلار تخمین زده شده است.

به خواندن ادامه دهید